کد خبر: ۷۴۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: ما خواستار قرار گرفتن دانش، تجربه و تخصص دانشگاه و دامپزشکی در کنار هم هستیم و تلاش خواهیم کرد با همکاری های گسترده دامپزشکی با حوزه دانشگاه، روش های جدیدی برای پیشبرد امور طراحی کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سیدرضا موسوی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در نشستی صمیمانه با «دکتر پیام نجفی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) دیدار نمود.

این نشست با حضور معاون سلامت، معاون توسعه مدیریت و منابع و مسئول دبیرخانه هماهنگی امور تحقیقاتی، فن آوری و دانش بنیان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و معاونت فناوری و نوآوری و رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه خوراسگان و دیگر همراهان در دفتر مدیرکل دامپزشکی استان انجام گرفت.

دکتر موسوی در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به میهمانان به نقش مهم دانشگاه در آموزش نسل های آینده اشاره نمود و گفت: دامپزشکی هیچوقت از حوزه دانشگاه جدا نبوده و تعاملات خوبی در سطح دو نهاد وجود داشته است.

وی گفت: با توجه به تخصصی بودن رشته دامپزشکی و ارتباط مستقیم آن با حوزه سلامت، بالا بودن سطح علمی و مهارت های عملی دانشجویان این رشته در زمان فارغ التحصیلی می تواند نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان همچنین خواستار قرار گرفتن دانش، تجربه و تخصص دانشگاه و دامپزشکی درکنار هم شد و خاطر نشان کرد: ما تلاش خواهیم کرد با همکاری های گسترده دامپزشکی با حوزه دانشگاه، روش های جدیدی برای پیشبرد امور طراحی کنیم.

«دکتر پیام نجفی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در ادامه گفت: اکنون شرایط جامعه به نحوی است که فعالیت در حوزه آموزش بدون بهره گیری از توان و تجربه عملی صنعت، بازار و... نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

وی ضمن استقبال از همکاری های گسترده با دامپزشکی استان، به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با هدف فعالیت همزمان دانشجویان در آموزش و اشتغال در جهت بالا بردن مهارت های عملی آنان اشاره نمود.

در ادامه در آئینی دکتر سیدرضا موسوی و دکتر پیام نجفی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) امضاء نمودند.

دکتر موسوی ابراز امیدواری کرد امضای این تفاهم‌نامه منجر به همکاری‌های سازنده دانشگاه با دامپزشکی استان شود.

بهره برداری از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات دو جانبه، توسعه تحقیقات، فناوری و دانش بنیان، توسعه بازار، بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات دوطرف در اجرای سیاست ها و خط مشی ها و هماهنگی امور تحقیقاتی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه می باشد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
0
1
اینم داره سعی می کنه دامپزشکی بیاره!
یه دندون‌پزشکی گرفتن سالهای قبل انگار بهشون مزه داده
ممو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
2
2
اصفهان نصف جهان بشرطی که تبریز نباشه
نظر شما
ادامه