کد خبر: ۷۴۸۰۳

حکیم مهر: مسئول هسته پژوهش اداره کل دامپزشکی استان ایلام از تشکیل هسته پژوهشی در دامپزشکی ایلام خبر داد و گفت: امسال تاکنون سه طرح پژوهشی در دامپزشکی استان ارائه شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «حشمت الله علی رحمی» اظهار کرد: هسته پژوهش دامپزشکی استان ایلام با همکاری دانشگاه ایلام، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج مهندسین کشاورزی، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و… تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در این هسته هر ساله اولویت‌های پژوهشی دامپزشکی استان بررسی و برای تصویب به سازمان برنامه و بودجه و بنیاد نخبگان ارسال می‌شود.

مسئول هسته پژوهش اداره کل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: امسال تاکنون سه طرح پژوهشی در دامپزشکی استان ارائه شده است، اولویت پژوهش در سال جاری در دامپزشکی استان موضوع تب مالت عنوان شده است.

علی رحمی اضافه کرد: طرح‌های ارائه شده و تصویب شده در هسته پژوهشی دامپزشکی، به بنیاد نخبگان و سازمان برنامه و بودجه برای تصویب نهایی ارسال می‌شوند.

وی عنوان کرد: طرح‌های پژوهشی در صورت تصویب در بنیاد نخبگان و سازمان و برنامه و بودجه، برای اجرا به فراخوان گذاشته می‌شود.

وی گفت: معمولاً سالانه یک طرح در حوزه دامپزشکی تصویب نهایی می‌شود، سال گذشته یک طرح در حوزه دامپزشکی استان در سازمان برنامه و بودجه استان تصویب و اجرایی شده است.

علی رحمی اضافه کرد: طرح تصویب شده پژوهشی دامپزشکی استان ایلام در سال گذشته "مطالعه شیوع و شناسایی خصوصیات مولکولی لینگواتولا سراتا در جمعیت بز و گوسفند در کشتارگاه های استان ایلام" بوده است.

مسئول هسته پژوهش اداره کل دامپزشکی استان ایلام افزود: اداره کل دامپزشکی استان ایلام همچنین از پایان نامه‌های با موضوعات دامپزشکی حمایت و همکاری می‌کنند.


نظر شما
ادامه