کد خبر: ۷۵۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: فرماندار کاشمر در دیدار رئیس و کارکنان شبکه دامپزشکی ضمن اشاره به گستره فعالیتهای دامپزشکی گفت: کار دامپزشکی در عین حال حاکمیتی و بهداشتی بودن، شغل مقدسی است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی فرماندار کاشمر، «دکتر حجت الله شریعتمداری» ضمن تقدیر از تلاش پرسنل دامپزشکی اظهار داشت خدمت رسانی در این عرصه کار بزرگ و خطیری است و توام با مسئولیت زیاد می باشد.

شریعتمداری بیان کرد تنوع خدمات دامپزشکی و نوع خدمات آن بسیار خاص است به لحاظ اینکه بیشتر میدانی و صحرایی است است و از طرفی هم کار علمی و تخصصی است و از عهده هر کسی بر نمی آید.

وی با تاکید بر اینکه فرایند نظارت بهداشتی و حوزه سلامت مردم قطعا تعارف بردار نیست تاکید کرد، انتظار می رود با جدیت تمام با متخلفان این امر برخورد صورت گیرد چون در غیر این صورت، جدا از طبعات اجتماعی فراوان مخاطرات سلامتی و به طبع آن هزینه های تحمیلی به خانواده ها به همراه دارد.

فرماندار کاشمر در بخش دیگری از سخنانش به حوزه مبارزه با بیماریهای مشترک اشاره کرد و ضمن تأکید بر رصد و پایش مستمر این حوزه افزود این بیماریها  از نظر بهداشتی و اقتصادی حائز اهمیت فراوان است و اگر کانون این بیماریها به موقع شناسایی نشود با مخاطرات زیاد بهداشتی وتبعات اقتصادی همراه خواهد بود.

وی با اذعان به اینکه کشتارگاه و میدان دام شهرستان ویترین کار دامپزشکی است بر ساماندهی، بهداشت محیط و بهبود وضعیت کشتارگاه و میدان دام، با ضوابط خاص به‌منظور برقراری نظم و ایجاد محیطی سالم و بهداشتی با رعایت اصول دستورالعمل‌های اعلام شده، با همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه «دکتر سعید خانزاده» ضمن تبریک انتصاب دکتر شریعتمداری به فرمانداری شهرستان کاشمر گزارشی از ظرفیتهای مهم شهرستان کاشمر در حوزه تولید فراورده های خام دامی و خدمات شبکه دامپزشکی ارائه نمود.

وی اظهار امیدواری کرد برنامه ها و خدمات شبکه دامپزشکی با حمایت های فرمانداری برای شهروندان مثمر ثمر باشد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
4
یک حرف جدید و بجا امیدواریم درست و‌حسابی حمایت بشه ولی وقتی پیشرفتی هست که فرمانداران و مسولین رده بالای شهر دامپزشکی رو بیشتر بشناسن که این برمیگرده به دقت مدیران شبکه دلسوزی همچون ایشون
نظر شما
ادامه