کد خبر: ۷۵۴۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان حین انجام خدمت از ناحیه دست راست مصدوم و راهی بیمارستان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان، «مجید مهدویپور» کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی این شبکه حین انجام عملیات واکسیناسیون تب برفکی در یکی از گاوداریهای روستایی شهرستان از ناحیه دست راست دچار مصدومیت شدید شد.

وی در حین ماموریت، هنگام انجام واکسیناسیون تب برفکی در یکی از واحدهای گاوداری روستایی شهرستان، توسط یک راس گاو نر مورد حمله قرار گرفت که با برخورد به دیواره آخور سیمانی دچار ضربدیدگی شدید از ناحیه دست راست خود میشود.

«دکتر مهدی نوری» رئیس شبکه دامپزشکی گلپایگان ضمن اعلام آسیبدیدگی جدی همکار واحد مبارزه شبکه، به سختی کار دامپزشکی اشاره و اعلام داشت: با توجه به ماهیت کار دامپزشکی متاسفانه خطر صدمه فیزیکی و ابتلا به انواع بیماریهای مشترک بین انسان و دام همواره کارکنان دامپزشکی را تهدید میکند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
0
با شناختی که من قبلا در شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان داشتم ایشان نمونه بارز یک نیروی بسیار فعال و دلسوز و با وجدان کاری بالا هستند انشالله سلامت خودشان را باز بازیافته و سازمان هم قدر این نیروهای مخلص را بداند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
0
گاو حیوان خطرناکی است و باید مجلس طرحی تصویب کنه که نگهداری و فروش حیوان خطرناک گاو و بز در کل کشور غیر قانونی اعلام بشود. گاو بیماریهای خطرناکی مثل سل، تیلریوز، شاربن، تب کریمه کنگو و غیره انتقال می‌دهد. خطر حمله گاو هم بسیار جدی است زیرا سالیانه افراد زیادی جان خودشان را بر اثر حمله گاو از دست می‌دهند. باید از گاوبازی (دامداری) در کشور جلوگیری بشه تا جلوی این بیماریها گرفته شود. من به فکر مردم هستم که این حرفها را می‌زنم اگر قبول نکردید هم خواهید دید چند نفر در کشور جانشان را بر اثر بیماری های مثل سل و .... توسط حیوان خطرناک گاو از دست میدهند. آمارش هست.
vet
|
United States of America
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
1
مجازات شدید باید برای نگهداری حیوان خطرناک گاو باید تعیین بشه تا گاو گردانی (به چرا بردن) باعث سلب آرامش نشود و مدفوع آن زمین را کثیف نکند زیرا تخم انگل زیادی در آن است. از مجلس تقاضا داریم مجازات و زندانی برای فروش، تبلیغ، نگهداری را هر چه زودتر تصویب کند و از گذاشتن هرگونه عکس حیوان خطرناک گاو روی محصولات لبنی و بسته‌های غذایی انسانی و حیوانی با حکم قضایی جلوگیری کند و متخلف را جریمه نقدی و جزایی کند.
نظر شما
ادامه