کد خبر: ۷۵۴۷۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل:
«دکتر مهدی فیضی» افزود: قطعا با استقلال مالی مسئولین فنی بهداشتی و کارفرمایان و عدم وابستگی مالی بین آنها، ضوابط مقتدرانه و سلامت‌محور در قالب دستورالعمل صریح دامپزشکی به صورت بهینه و به نحو احسن انجام می‌شود ...

حکیم مهر: سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در نشست هم اندیشی و مشورتی با اعضای شورای نظام و روسای انجمن های صنفی بخش خصوصی دامپزشکی که عصر روز چهارشنبه 18 مرداد در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: اعتقاد راسخ دارم قطع ارتباط مالی کارفرمایان با مسئولین فنی بهداشتی باعث اقتدار مجموعه دامپزشکی و افزایش سلامت عمومی جامعه می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، «دکتر مهدی فیضی» در این جلسه پس از استماع مسائل و مشکلات روسای انجمن های صنفی به عنوان نمایندگان بخش خصوصی دامپزشکی، گفت: قطعا با استقلال مالی مسئولین فنی بهداشتی و کارفرمایان در واحد های تحت نظارت و عدم وابستگی مالی بین آنها، ضوابط مقتدرانه و سلامت محور در قالب دستورالعمل صریح دامپزشکی به صورت بهینه و به نحو احسن انجام شده و ضمن حمایت همه جانبه از تولیدات بهداشتی، تعالی و نقش آفرینی دامپزشکی در عرصه سلامت را افزونتر خواهد کرد.

این مقام مسئول دامپزشکی استان اظهار کرد: در حوزه واگذاری واکسیناسیون دامها به بخش خصوصی دامپزشکی و تداوم آن امسال با همت مضاعف وارد عمل شده و با رایزنی های انجام شده با دستگاه های ذیربط در راستای تامین اعتبار عملیات،  پیش بینی این است که به حول و قوه الهی با بالاترین حجم پوشش واکسیناسیون برخوردار خواهیم بود.

در این نشست همفکری و هم افزایی که علاوه بر نمایندگان بخش خصوصی، معاون سلامت و جمعی از رؤسای ادارات فنی نیز حضور داشتند، سرپرست اداره کل دامپزشکی گفت: بخش خصوصی و دولتی هیچ وقت از یکدیگر جدا نبوده و به عنوان بازوان اجرایی دامپزشکی همکاری های بسیار گسترده و وسیعی دارند و با تعاملات سازنده و تلاش های بی وقفه در جهت پیشبرد اهداف و رسالت سازمانی که همان تضمین سلامت و تامین امنیت غذایی جامعه است به حرکت خود ادامه داده تا رضایتمندی عمومی از دامپزشکی بیشتر شود.

دکتر مهدی فیضی در عین حال خاطرنشان کرد: تجربیات نشان داده است تشکیل چنین جلساتی در سیاست گذاری ها، تعیین خط مشی ها و برنامه های راهبردی سازمان دامپزشکی کشور نیز تاثیرگذار بوده و در بیشتر موارد منجر به عملیاتی شدن مصوبات چنین جلساتی شده است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان گفت: انتظار این است در جلسات آتی که به صورت منظم برگزار خواهد شد، با ایمان و اعتقاد کامل و نیز با نگاه و دید وسیعتر و اشرافیت کامل با هدف خروجی بهتر در جلسه حضور یابید.

دکتر فیضی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه چنین نشست های مشورتی، هم اندیشی و هم افزایی با بیان دیدگاه ها، نظرات و ایده های همکاران کمک مهمی به ارتقاء جایگاه دامپزشکی خواهد کرد، افزود: با وجود نیروهای توانمند، متخصص و متعهد در مجموعه دامپزشکی امیدواریم با تلاش شبانه روزی و همت مضاعف بتوانیم دامپزشکی را به جایگاه و منزلت واقعی خود رسانده و خدمات سلامت محور دامپزشکی را بیش از پیش به جامعه معرفی کنیم.

 


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Estonia
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
0
9
ما هم اعتقاد راسخ داریم ولی کسی از مسئولین سازمان همت و شجاعت اجرا رو نداره.
دامپرشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
0
4
چه موضوع ملال اوری
سربازان گمنام ایران زمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
0
1
مسوولان فنی صبور باشند و به شایعات توجه نکنند.عده ای از همکاران در حال مشکل سخت افزاری هستند و در وقت مناسب به رییس اتحادیه مسوولان فنی سراسر کشور گزارش عملکرد خواهند داد
.....................
اینجا ایران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
0
3
ببخشید دوستان دقیقا چیو دارن یادداشت میکنن؟ جملات تکراری مدیران کل رو که همه دیگه از بر شدیم. جلسات نمایشی را که همه یاد گرفتیم. دقیقا سواله برام که این فعالانننننن بخش خصوصی چیو دارن یادداشت میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
0
1
............... بعد یه سال از فارغ التحصیلی هنوز بیکارم و یک هزارتومنی از این رشته درامد کسبب نکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
1
از شما بزرگترنتونستند شعار خوبی است
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
1
کار فرمایان محترم متنفذ و متمول بسیار راسخ تر و عملگرا تر معتقدند که مسئول فنی باید بدون قطع ارتباط مالی مثل موم نرم در مشتشان باقی بماند و به محض اعمال قوانین بهداشتی و پیگیری قانونی ان، راه تنفسش را بسته و از حیز انتفاع ساقطش سازند .و برای رسیدن به این هدف هر چقدر باشد هزینه خواهند کرد . بسا تاسف به حال سازمان دامپزشکی که همچنان خفته و بدون تفاوت به این ماجرا، خود را متولی رسیدگی به بهداشت مواد خام دامی میداند. و در بزنگاه ها بدون اینکه اعتباری برای مسئول فنی بهداشتی نزد کار فرما تعریف کرده باشد ، او را فدای عدم اعمال قوانین بهداشتی در کارخانه های تولید فراورده های خام دامی و امثالهم میکند.
وندایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
0
قربون همکلاس خودم چ جالب بود تشکر
نظر شما
ادامه