کد خبر: ۷۵۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در مجموعه‌های تخصصی همچون دامپزشکی باید تولید ثروت ملی با انجام کارهای علمی و تحقیقاتی افزایش یابد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «آیت‌الله سیدحسن عاملی» صبح شنبه در دیدار را جمعی از مدیران دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: مسئولیت خطیری در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی بر عهده دامپزشکی گذاشته شده است که باید در حوزه کاری خود با برنامه ریزی جامع و راهبردی آینده نگر و قبل از بروز بحران و فاجعه وارد عمل شوید.

وی با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی خالصانه به مردم، تحمل سختی‌ها، برخورداری از برنامه ریزی جامع با در نظر قرار دادن سرعت تحولات علمی و قدرت بهره وری در جهان خاطرنشان کرد: امروز مصالح کشور ایجاب می‌کند هر کس در هر رده، تخصص و حوزه کاری باید برای عزت و اقتدار میهن اسلامی تلاش مضاعف نموده و در تولید دانش جهانی سهیم باشد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه امروز سرعت تحولات علمی و قدرت بهره وری در دنیا به حد اعجاز رسیده و کارهای علمی و تحقیقاتی در تبدیل علم به ثروت حرف اول را می‌زند، گفت: نقش مهم و حساس دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی بر کسی پوشیده نیست و در مجموعه‌های تخصصی مانند دامپزشکی باید تولید ثروت ملی با انجام کارهای علمی و تحقیقاتی افزایش یابد.

عاملی آموزش همگانی را یکی از مؤلفه‌های ارزشمند در افزایش عرق ملی، احساس جمعی و تولید ثروت ملی توصیف کرد و گفت: همواره انقلاب‌های اقتصادی به دنبال انقلاب‌های فرهنگی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: برای مدیریت آرمانی در دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید تحولات علمی نیز آرمانی بوده و روزنه‌های شکننده شناسایی و رفع و نقاط قوت حتماً تقویت شوند.

امام جمعه اردبیل با تأکید بر اینکه باید کار خود را همیشه عادلانه و دقیق انجام دهید مدیران را به تقوی الهی سفارش و تصریح کرد: اقدام درست و عمل خوب با نیت خدمات رسانی به کارهای انسان رنگ الهی می‌دهد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
این امام جمعه فرهیخته و انقلابی بیانات بسیار دقیق و ارزشمندی را در باره دامپزشکی ایراد فرموده اند. خدا ایشان و پرسنل خدوم دامپزشکی را حفظ و موفق نماید.
نظر شما
ادامه