کد خبر: ۷۵۵۷۷

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی افتخارآفرینی دو تن از فرزندان عزیز همکار سازمان دامپزشکی در عرصه علوم کنکور و همچنین المپیاد جهانی شیمی را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

گویند عارفان هنر و علم کیمیاست

وان مس که گشته هم سراین کیمیا طلاست

 توفیق ورود به دروازه‌های دنیای علم و دانش یکی از موهبت‌هایی است از سوی خداوند علیم که بی‌شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این موهبت بهره خواهد جست.

امروز جناب آقای علی رضایی فرزند آقای دکتر محمد رضایی با کسب «رتبه یک کنکور سراسری ۱۴۰۲ در گروه علوم ریاضی» و جناب آقای محمد حلاجی فرزند آقای دکتر حبیب الله حلاجی با کسب «مدال طلای المپیاد جهانی شیمی» مژده کیمیا شدن را به مس وجودشان داده‌اند؛ ما نیز به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجویان مسیر علم وتعلم تبریک عرض می‌نمائیم.

قطعا کسب این مقامات برای خانواده بزرگ دامپزشکی افتخار بزرگی است. دامپزشکی کشور بر خود می بالد که فرزندانی چون شما بزرگواران از خانواده دامپزشکی کشور برای میهن عزیزمان کسب افتخار کرده است.

از خداوند متعال استمرار موفقیت و تداوم کسب تحصیلات عالیه را برایتان خواستاریم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران افتخار آفرینی نمائید.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران


نظر شما
ادامه