کد خبر: ۷۵۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَمَن اَحیَاهَا فَکَاَنٌمَا اَحیَا الناسَ جَمِیعًا

اول شهریور ماه زادروز دانشمند برجسته و طبیب نامی ایران و جهان، حکیم بوعلی سینا که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا با تکریم جایگاه رفیع این حرفه مقدس، ایثار، صبر، مقاومت و فداکاری همکاران ارجمند جامعه پزشکی را ارج نهاده و تلاش و کوشش خستگی ناپذیر آنان در خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران مورد تقدیر و توجه قرار دهیم.

بی‌شک از دیدگاه اسلام و فرهنگی غنی اسلامی ایرانی، ارزش پزشک و فعالیت حرفه‌ای طبیبان از قداستی خاص و مرتبه‌ای بس رفیع برخوردار است، آنچنان که احیای جانی برابر حیات همه جان‌ها است.

نیک می‌دانم که در این راه مقدس و والا، گاه ناملایماتی رخ می‌نماید و سختی‌ هایی حادث می‌گردد که بر پیکر و جان گرانمایه‌تان سنگین می‌آید، اما ایمان دارم که هیچ مانع و پرچینی راه را بر خدمت خیرخواهانه و خدا دوستانه شما پیام‌آوران رحمت الهی نمی‌تواند بست و هیچ عامل تهدید و حد و مرزی در آئین مهرورزی شما پزشکان نمی‌توان تصور کرد و مردمان همواره از آبشار عاطفه و علم شما، سرسبزی و جان تازه می‌یابند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، «روز پزشک» را به یکایک اعضای فرهیخته و خدوم خانواده پزشکی کشور تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
1
4
مگه آنها روز دامپزشک را به شما تبریک می گن که شما به آنها روز پزشک را تبریک می گویید !!!
نظر شما
ادامه