کد خبر: ۷۵۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس سازمان نظام دامپزشکی با ارسال پیامی روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته دولت احیاگر روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان سرافراز، رجایی و باهنر است. آنانی که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردم بودند.

سومین روز از هفته دولت، روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. گرامیداشت روز کارمند زمینه‌ساز اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان خواهد بود. همچنانکه در نظام اسلامی کارمندان و کارکنان در کسوت خدمتگزاری به جامعه جایگاهی والا و بسی با ارزش در نزد پروردگار دارند.

سرمایه انسانی؛ حیاتی‌ترین و ارزشمندترین منابع هر سازمان هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی‌های این منابع، می‌تواند ضعف‌های درونی و تهدیدهای برونی سازمان را به صورت بارز، رفع نموده و قوت‌های درونی و فرصت‌های برونی را به بهترین شکلی به خدمت گیرد.

مسلّماً بخش عظیمی از فعالیت‌های سازمان نظام دامپزشکی بر دوش شما کارمندان عزیز و گرانقدر قرار دارد و امروز فرصت را مغتنم می‌دانم تا از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش سازمان نظام دامپزشکی قدردانی نمایم.

اینجانب با گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم؛ امید آن دارم که با همدلی و خرد جمعی و تعاملات بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامي و الگوگیری از شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر در خدمت به ملت عزیز، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق و موید باشید.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمند نظام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
0
3
با سلام
جناب آقای دکتر زارعی ضمن تشکر از بذل توجه حضرتعالی همونطور که فرمودید بخش عظیمی از فعالیت ها به دوش کارمندان استان‌هاست.
سازمان نظام از لحاظ وظایف و جایگاه مانند دستورالعمل هایی که مربوط به بیش از یک دهه پیش بوده تغییرات بزرگی رو شاهد بود اما متاسفانه این تغییرات در حوزه نیروی انسانی با توجه به وظایف محوله اصلا همخوانی ندارد وما فقط شاهد اضافه شدن تعداد همکارانمان در سازمان مرکزی بوده ایم که بدرستی نیز انجام شده اما در استان‌ها یا حداقل در استان ما نه.
جناب آقای دکتر آیا عدالت در استان‌ها از لحاظ تعداد نیرو رعایت شده؟
آیا ماده 2. ماده 5.هیت بدوی. بیمه مجازی اعضا. عضویت. امور جاری دفتر.امور مالی.خرید. نظافت. دبیرخانه و سامانه های متعدد با یک نفر نیرو یا دو نفر با کیفیت لازم انجام می‌شود؟
جناب دکتر زارعی عزیز این حجم از کار با تلاش و مسئولیت پذیری از طرف کارمند نظام انجام می‌پذیرد اما حفظ این سرمایه انسانی نیاز به توجه دارد وگرنه این سرمایه تحت فشار در آینده نه چندان دور به یک نیروی فرسوده و ناکارآمد تبدیل خواهد شد.
جناب آقای دکتر بنده توفیق خدمت به اعضا و بهره برداران در نظام استان را با حقوق ماهیانه 5 میلیون تومان در سال 1402 را دارم.
نظر شما
ادامه