کد خبر: ۷۵۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۷۳۵ قلم انواع داروی دام و طیور احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سرهنگ امیر وهاب‌زاده» غصر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار داروی دام و طیور توسط فردی در شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اظهار کرد: پس از انجام اقدامات نامحسوس، صحت موضوع محرز و انبار محل نگهداری داروها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از اعزام پلیس به آدرس این مکان و کشف ۷۳۵ قلم انواع داروهای احتکاری مربوط به دام و طیور خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

به گفته این مقام انتظامی در این راستا متهم 38 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی است، گفت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌ شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وهاب‌زاده با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مقابله با احتکار از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
0
1
دامپزشکیش کجاست
نظر شما
ادامه