کد خبر: ۷۶۱۸۷

حکیم مهر: تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و اداره کل دامپزشکی اصفهان منعقد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: این تفاهم نامه ​با هدف گسترش همکاری در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های یکدیگر برای استمرار ارتباط سازمان یافته طرفین به منظور برطرف کردن نیاز‌های علمی و اجرایی متقابل، منعقد شد.

«یاسر پیرعلی» آموزش همراه با کار عملی در دانشگاه‌ها را مهم خواند و گفت: دانشکده دامپزشکی با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد تا کنون توانسته در حل مسائل جامعه خدمت رسانی کند.

وی اساتید مجرب، امکانات آموزشی، آزمایشگاهی، پژوهشکده فنآوری جنین دام و کلینیک دامپزشکی را از پتانسیل‌های دانشگاه شهرکرد عنوان کرد و گفت: گروه‌هایی از پزشکی باید در فضای دانش بنیان وارد شده و کار‌های جدیدی در این زمینه انجام دهند.

استفاده از ظرفیت‌ها و توان آموزشی برای ارتقاءسطح کیفی فعالیت‌های آموزشی، جهت دهی پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی با سرمایه گذاری مشترک، راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز پژوهشی مورد نیاز، ایجاد فضای مناسب برای استفاده از دانشجویان نخبه، تجاری سازی یافته‌های پژوهشی برای نیاز‌های استراتژیک کشورو حمایت از پایان نامه‌های منتج به فناوری از مفاد این تفاهم نامه است.
مدت این تفاهم‌نامه ۲ سال است و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

گفتنی است، پیش از انعقاد تفاهم نامه نشست صمیمی سعید حبیبیان رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد و برخی از اعضای هیات علمی این دانشکده با «دکتر سید رضا موسوی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در دانشکده دامپزشکی در راستای افزایش تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها برگزار شد.


نظر شما
ادامه