کد خبر: ۷۶۱۸۸

حکیم مهر: تولید عصاره تنفسی برای دام و طیور در شرکت «سها جیسا»ی هلال احمر، در راستای جایگزینی دارو‌های شیمیایی و هورمونی آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از جمعیت هلال احمر، فعالیت‌های شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی سها جیسا در عرصه تولید عصاره‌های گیاهی دامی در ماه‌های اخیر توسعه پیدا کرد.

بر همین اساس شرکت سها جیسا با تولید عصاره‌های گیاهی برای مصارف دام و طیور که حاصل کار تحقیقاتی چندین ساله بوده، سفارش ۱۶ تنی تولید عصاره تنفسی مورد نیاز این صنعت را دریافت کرده است. این عصاره جایگزین بسیار مناسبی برای دارو‌های شیمیایی و هورمونی موجود در شبکه دامپزشکی کشور خواهند بود.

در این راستا شرکت سها جیسا به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید انواع عصاره‌های گیاهی با رعایت استـاندارد‌ها و الزامات موجود، با شرکت‌های فعال در این حوزه که در زمینه تولید دارو در صنعت دام و طیور فعالیت می‌کند، همکاری‌های خود را گسترش داده است.

این شرکت که انواع عصاره‌های گیاهی را در دسته‌های عصاره خشک، پروپیلین گلایکولی، روغنی، الکلی و گلیسیرینه را تولید می‌کند، در تلاش است تا عصاره‌های جدیدی را به بازار عرضه و در اختیار صنایع دارویی کشور قرار دهد.


نظر شما
ادامه