کد خبر: ۷۶۲۳۷

حکیم مهر: فرماندار کاشمر در دیدار کارکنان دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی اظهار داشت: کار دامپزشکی بدلیل ارتباط مستقیم با سلامت و معیشت مردم جزو مشاغل و حساس و بی بدیل و از طرفی مدافعان مظلوم و گمنام عرصه بهداشت هستند، چون خدمات آنها کمتر دیده می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشمر، در دیداری که به مناسبت هفته دامپزشکی، فرماندار کاشمر با کارکنان دامپزشکی کاشمر و مسئولین بخش خصوصی دامپزشکی در محل فرمانداری انجام شد، شریعتمداری ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی از خدمات ارزشمند آنها تقدیر نمود و بر تبیین و ترسیم نقش دامپزشکی در عرصه افکار عمومی تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش غیرقابل انکار و بی بدیل دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی و ارتقای سلامت آحاد جامعه بیان کرد انتظار می رود برای تامین امنیت و سلامت شهروندان دفاع جانانه مد نظر قرار گرفته شود و هیچ گونه تعارف ومماشاتی با متخلفین این حوزه صورت نگیرد.

وی با بیان این که قشر کشاورز و دامدار به لحاظ اقتصادی جزو جمعیت ضعیف جامعه محسوب میشوند نقش دامپزشکی در کمک به حفظ سرمایه دامی آنها ارزشمند و قابل تقدیر و در عین حال در پیشگاه پروردگار از اجر بالایی برخوردار است.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار «دکتر خانزاده» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان  کاشمر ضمن گرامی داشتن هفته دامپزشکی و ارائه گزارشی از اقدامات دامپزشکی در حوزه های مختلف کاری، از فرماندار شهرستان به دلیل نگاه ویژه به عملکرد دامپزشکی در حوزه سلامت تقدیر و تشکر نمود.

 

نظر شما
ادامه