کد خبر: ۷۶۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، بر اهمیت مراقبت از بیت‌المال و مراعات تشریفات معاملات در این سازمان با رویکرد دفاع از حقوق اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان، در جلسه شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور با محوریت تنظیم بازار به ریاست دکتر نوروزی، به تشریح توضیحاتی در این رابطه پرداخت و گفت: فقه شیعه و اهل بیت (ع) بر دو بخش عبادات و معاملات تنظیم شده است، درحالی که اکثر بخش های آن به مباحث معاملات و روابط اجتماعی انسان ها اختصاص دارد.

حسینی مقدم با بیان اینکه قرآن کریم به سپردن اموال جامعه به کسانی که در مسیر فعالیت های تولیدی و اشتغال زایی قرار داشته و  از ان بهره میبرند عنایت داشته و سپردن آن به سفیهان نا اهل برحذر داشته است.

ایشان افزودند: شرکت‌های بیشماری که مجموعه سازمان دامپزشکی با انها در ارتباط هستند و بسیاری از اموال بیت‌المال را باید با امضای خود به آنها تقدیم کنیم، در زمره این بحث قرار دارند که آیا این اموال تضییع می‌شود یا خیر؟ 

ایشان افزودند از منظر قران کریم باید اموال و دارایی های متمکنین جامعه باید در مسیر اقتصاد افراد اسیب پذیر مردم سرمایه گذاری شود نه اینکه مورد سو استفاده مفسدان و نا اهلان قرار گیرد .

ایشان ضمن تاکید بر ضرورت برخورداری از ابزار های لازم جهت نظارت بر فعالیت های تحت اشراف سازمان  از خدمات آقایان دکتر ویشته،دکتر سلیمانی ،دکتر مقدس و دکتر رخشانی مهر تقدیر نموده و برای منصوبین جدید سازمان آقایان: دکتر اختیار زاده ،دکتر سبحانی مطلق ،دکتر کرمی،دکتر عبدی ومهندس قهرمانی  آرزوی توفیق نموده و خواستار همکاری همه بخش ها با ریاست محترم سازمان شدند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
0
0
مگر کارشناسان حقوقی استانها اسناد معاملات و مناقصات را امضا نمی کنند؟اگر اشتباه باشد که امضا نمی کنند
نظر شما
ادامه