کد خبر: ۷۶۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به جایگاه ارتقاء یافته سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزود: حرکت عملیاتی بودن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام برای توسعه استان قابل تقدیر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «دکتر یونس احمدی» در دیدار با «دکتر امین دوست محمدی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد این هستیم جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارتقاء یافته و به سمت عملیاتی بودن برنامه‌ها حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام برای توسعه استان مشهود بوده و قابل تقدیر است.

احمدی با اشاره به اینکه دامپزشکی در راستای اهداف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام حرکت می‌کند، افزود: نمونه این اهداف مسئله برون سپاری‌ها است که باعث اشتغال ۳۸ نفر در بخش خصوصی شده است.

وی تصریح کرد: درب‌های دامپزشکی استان ایلام به روی فارغ التحصیلان بیکار رشته دامپزشکی برای برون سپاری بخش واکسیناسیون باز است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام افزود: از دیگر اهداف مشترک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دامپزشکی، حرکت در جهت رونق اقتصاد دام است که در این راستا چندین برنامه و همایش اجرایی کرده است.

دکتر احمدی بیان کرد: مسئله انضباط مالی و استفاده از توان نیروی انسانی برای رسیدن به اهداف سازمانی از دیگر برنامه های دامپزشکی استان در راستای اهداف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
2
هر دم از این باغ بری می‌رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
خدایا شکرت
ناشناس
|
France
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
0
درود برشما
فارغ التحصیل به بن بست خورده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
0
4
درب‌های دامپزشکی استان ایلام به روی فارغ التحصیلان بیکار رشته دامپزشکی برای برون سپاری بخش واکسیناسیون باز است. یعنی الان دکتر بره واکسن بزنه . . . .. . اینم از راهکار .........
نظر شما
ادامه