کد خبر: ۷۶۶۸۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
با حضور معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، بزرگترین و مجهزترین خط تولید افزودنی‌ها و مکمل‌های دامپزشکی و یکی از مجهزترین خطوط تولید ضدعفونی کننده‌ها و شوینده‌های دامپزشکی افتتاح شد ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: بزرگترین و مجهزترین خط تولید افزودنی‌ها و مکمل‌های دامپزشکی و یکی از مجهزترین خطوط تولید ضدعفونی کننده‌ها و شوینده‌های دامپزشکی در محل کارخانه شرکت سنا دام پارس واقع در شهرک صنعتی شمسآباد افتتاح شد.

مدیر عامل این مجموعه در گفت‌وگو با حکیم مهر در ارائه گزارش از روند ساخت و بهره‌برداری این خطوط تولید از هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت و تجهیز این کارخانه خبر داد و گفت: «بهره‌برداری از این مجموعه می‌تواند تا ۳۰ میلیون دلار سالیانه صرفه‌جویی ارزی در پی داشته باشد.»

«دکتر پژمان آجیل‌چی» ادامه داد: «این خطوط که به‌عنوان فاز دوم کارخانجات گروه دانشبنیان سنا از آن یاد می‌شود و بناست بخشی از نیازهای کشور در زمینه محصولات مورد نیاز دامپزشکی را تامین نماید، تا امروز موفق به ثبت اختراع دو محصول جدید و اخذ پروانه هفت محصول شده است و روند اخذ پروانه تولید سایر محصولات آن در دستور کار قرار دارد.»

وی همچنین از تکمیل فاز سوم کارخانه تا پایان سال با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: «در بحث اشتغال‌زایی، شرکت تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر را مشغول به کار کرده که این رقم با افزایش تعداد محصولات می‌تواند تا ۱۵۰ نفر افزایش پیدا کند. همچنین ۱۰ نفر دامپزشک در شرکت مشغول به کار هستند که پنج نفر از آنها مسئول فنی هستند.»

در این مراسم همچنین مهندس «سید احمدرضا سید علیان» مدیرکل دفتر بهبود تعذیه و جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی ضمن اظهار خرسندی از افتتاح این خطوط، لزوم تغییر کلی روند تغذیه دام در کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود کشاورزی و تامین نهاده‌های مورد نیاز را تشریح نمود و به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود قیمت‌گذاری دستوری و تخصیص ارز حمایتی را متضاد با سیاست‌های شعار رشد تولید و مهار تورم خواند و افزایش میزان تولید در گرو همکاری بخش خصوصی و دولتی را مهمترین راهکار اصلاح امور دانست.

«دکتر محمد سبحانی مطلق» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور که دیگر سخنران این مراسم بود، ضمن تشریح روند نظارت کیفی بر محصولات در قالب طرح PMS سازمان دامپزشکی، ابراز امیدواری نمود با شکلگیری همکاری بیشتر بخش خصوصی و نهادهای نظارتی، همواره ضمن افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات مورد نیاز کشور، کیفیت و تکنولوژی محصولات نیز رشد پیدا کند.

تکریم والده محترم شهید والامقام مدافع حرم مجید قربانخانی با حضور سردار قاسم ملکی دبیر هیئت رزمندگان اسلام و دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدا بخش دیگری از این مراسم بود.

مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور، مدیران ارشد اداره کل دامپزشکی استان تهران، مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و شهرستان ری و مسئولین اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری، مسئولین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری و… از دیگر میهمانان این مراسم بودند.


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
علی اکبر دشتی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
2
5
با سلام و درود
جناب دکتر آجیل چی یک دامپزشک و پیشتاز در صنعت و تجارت است که برای ایران نوآوری می کند،
پرودگار حافظتان و تبریک به دامپزشکی ایران و تیم خوب و هوشمند و جوانتان (دکتر بهمنش عزیز و......)
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
2
6
آقای دکتر آجیل چی از افراد خوشنام صنعت هستند که حضور ایشون همیشه موجب خیر و برکت و بوده
برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و اطمینان دارم که این مسیر جدیدی که پیش گرفتند هم کمک شایانی خواهد نمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
1
4
بسیار تبریک و آرزوی موفقیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
1
آرزوی موفقیت می کنم برای مجموعه
تولید کنندگانی که در این شرایط تامین مواد مورد نیاز رو انجام می دهند واقعا زحمت می کشند.
بویژه این مجموعه همیشه راهکار های مناسبی را در صنعت ارائه داده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
1
با اميد موفقيت روز افزون براى نواوران صنعت دامپزشكى كشور ج
ناشناس
|
France
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
1
با عرض تبریک خدمت جناب دکتر آجیلچی و جناب دکتر بهمنش که از پیشروان صنعت می‌باشند.
نظر شما
ادامه