کد خبر: ۷۶۹۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت هفته پژوهش تجلیل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز در مراسمی که امروز (۱۳ آذرماه) با حضور مسئولان دانشگاهی، مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در این دانشگاه برگزار شد، تقدیر شدند.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، دکتر عبدعلی ناصری به عنوان مدیر برتر ارتباط صنعت با دانشگاه، دکتر مهناز مهرابی‌زاده‌هنرمند و دکتر فریبرز آذرپناه در بخش استاد پیشکسوت برتر در حوزه پژوهش، دکترحمید صدیقی و دکتر جلال چاچی، دکتر محمد جورابیان، دکتر مهدی یگانه و دکتر آرش ادیب در حوزه مهندسی و دکتر ذبیح الله مهدوی‌فر و دکتر علیرضا زراسوندی  و دکتر منصور فربد در علوم پایه به عنوان پژوهشگران برتر تجلیل شدند.

دکتر محمدعلی فیروزی، دکتر سیدامین منصوری، دکتر شهناز خادمی‌زاده، دکتر سیداسماعیل هاشمی و دکتر سیدمرتضی افقه در علوم انسانی، دکتر اسماعیل صائمی در علوم ورزشی، دکتر مهدی زارعی، دکتر محمد خسروی در دامپزشکی، دکتر سیدمحمد صفی‌الدین اردبیلی، دکتر معصومه ضیایی در کشاورزی، دکتر علی محمد آخوندعلی و دکتر محمود شفاعی بجستان در مهندسی آب به عنوان پژوهشگران برتر برگزیده شدند.

همچنین دکتر محمدرضا صفاریان به عنوان پژوهشگر بسیجی برتر و شرکت نوآوران ایده‌پرداز صنعت پایا در بخش شرکت فناور برگزیده شدند.

در بخش دانشجویی نیز در مقطع دکتری امیرعلی اکبری و زهرا نعمت‌اللهی و در مقطع کارشناسی ارشد سعید ارتند و رحیم زائر الغانمی از کشور عراق تجلیل شدند.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
4
1
تبریک عرض می کنم خدمت آقای دکتر خسروی ،شاگردی شما افتخار بنده است .
سلامت و موفق باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
4
دانشگاه های ایران و پژوهش؟شوخی میکنید؟؟
نظر شما
ادامه