کد خبر: ۷۷۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، از انتخاب این دانشگاه به‌عنوان دانشگاه برتر کشوری در حوزه‌ی حمایت از پژوهش و فناوری و تجلیل از سه پژوهشگر این دانشگاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «جلال شیری» با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط ستاد ملی پژوهش و فناوری، دانشگاه تبریز به‌ عنوان دانشگاه برتر کشور در حوزه حمایت از پژوهش و فناوری انتخاب شده است.

وی ادامه داد: همچنین در جشنواره‌ی تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده‌ی کشوری که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری شد، نصراله‌زاده رئیس دانشگاه و دبیر کل ستاد استانی هفته‌ی پژوهش و فناوری به‌عنوان رئیس برگزیده و موفق حامی پژوهش و فناوری در کشور تجلیل مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در جشنواره‌ی تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده‌ی کشوری جلال شیری، عضو هیأت علمی دانشکده‌ی‌ کشاورزی، «دکتر عزت اله فتحی» عضو هیأت علمی دانشکده‌ی‌ دامپزشکی و کاظم زارع، عضو هیأت علمی دانشکده‌ی‌ مهندسی برق و کامپیوتر به‌عنوان پژوهشگران  نمونه و برتر کشوری تجلیل شدند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
1
6
ضمن تبریک، به امید اینکه در جلسات تدریس هم شاهد نتایج مثبت با‌شیم
نظر شما
ادامه