کد خبر: ۷۷۳۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال برای حمایت از سازمان دامپزشکی در مقابله با شیوع بیماری‌های واگیر پرندگان به تصویب دولت رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران در جلسه ۶/۱۰/ ۱۴۰۲ به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  تصویب کرد.

مبلغ دو هزار میلیارد (۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۲,۰۰۰) ریال به صورت هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای به نسبت مساوی از محل منابع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳ به منظور کاهش خطر و مدیریت همه گیری (اپیدمی) آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تب برفکی و سایر بیماری های مشابه از طریق پایش حذف کانونهای آلوده پرداخت خسارت نهاده های معدومی و خرید تجهیزات تشخیصی و آزمایشگاهی در اختیار سازمان دامپزشکی کشور قرار گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

سازمان دامپزشکی کشور موظف است گزارش عملکرد این تصویب نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمانهای برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
2
3
واقعا دام ها اهلی رو علیه طاعون نشخوار کنندگان کوچک و پرندگان بومی علیه فوق حاد واکسینه کنید و واکسن ارزون واسه مرغدارا فراهم کنید باعث حفظ گونه های حیات وحشم میشه ثواب داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
تازه خدا هم راضیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
میبایست این بودجه صرف واکسیناسیون طیور،پیشگیری از بیماری آنفلوانزای طیور،حفاظت از پرندگان حیات وحش شود،نه اینکه صرف خرید وسایل مانند گونی و چکمه و دستکش شود یا صرف کلاس اموزشی و نهار و شام شود.
نظر شما
ادامه