کد خبر: ۷۷۴۱۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: بنده به نوبه خود برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور ایستاده‌ام و قطعا تک تک اعضای شورای مرکزی نیز با بنده در این مهم همراه هستند ...

حکیم مهر: «دکتر حامد زارعی» گفت: «بنده به نوبه خود برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور ایستاده‌ام و قطعا تک تک اعضای شورای مرکزی نیز با بنده در این مهم همراه هستند.»

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به ارائه گزارشی در خصوص مراحل برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها پرداخت.

«دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در خصوص برگزاری انتخابات گفت: «بنده به نوبه خود برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور ایستاده‌ام و قطعا تک تک اعضای شورای مرکزی نیز با بنده در این مهم همراه هستند. »

وی با تاکید بر زنجیره بودن مسائل نظام دامپزشکی گفت: «قطعا انتخابات به موقع شورای نظام دامپزشکی استان‌ها، انتخابات به موقع اعضای شورای مرکزی را به همراه دارد. این موارد به صورت زنجیره‌وار به هم متصل هستند. به همین دلیل است که بنده روی برگزاری انتخبات تاکید دارم و با تمام توان ایستاده‌ام. انشالله با همت کامل همه اعضای شورای مرکزی شاهد برگزاری انتخاباتی خوب، پرشور و دور از حاشیه باشیم

دکتر حامد زارعی همچنین تاکید کرد: «با هرگونه تخلف انتخاباتی در زمینه تبلیغات، بداخلاقی‌ها، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی در مدت زمان تبلیغاتی و حتی بعد از انتخابات برخورد خواهد شد و حتی فرد خاطی در صورتی که منتخب هم شده باشد اعتبارنامه آن در شورای مرکزی تایید نخواهد شد.»

در ادامه جلسه «دکتر علی اسحاقی» رئیس موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی به ارائه گزارشی در خصوص چگونگی افزایش ضریب نفوذ فن‌آوری‌های نوین دامپزشکی پرداخت و راه‌های مختلف این امر در جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه سایر دستورات جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
3
14
خبر بدون این همه تصاویر تکراری و کسالت آور هم قابل فهم بود!
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
3
17
اساتید قضیه رو خیلی جدی گرفتن فکر می کنن انتخابات مجلسه. مگه فرقی هم می کنه کی انتخاب بشه. اصلا نقش شورای نظام غیر از پول گرفتن چیه؟ کدام اثر مهم رو در صنف دامپزشکی ایجاد کردن. یه عده اون بالا نشستن و به بقیه امر و نهی می کنن. ............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
1
3
لااقل نحوه ی پرداخت حق عضویت افرادیکه سالیانی عضو هستند، را اقساطی کنید، یا مبالغ را از همان سال که قصد فعالیت و انتخابات هست محاسبه نمائید، چرا که در این سالها که حق عضویت پرداخت نشده، خدمتی ارائه نشده است. تا همه توان پرداخت داشته باشند، نه اینکه از سر اجبار بخاطر مجوز اعضا تحت فشار قرار بگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
1
7
نظام دامپزشکی با اساسنامه فعلی فقط یه بنگاه اقتصادی برای کارفرمایان است و اعضای آن، فقط شارژ کننده مالی هزینه های آن هستند! بویژه از زمانی که دامپزشکان فعال عرصه بهداشت مواد غذایی (عرصه بعد کشتار حیوان) دست اندرکار امور نظام دامپزشکی شدند و غیبت محسوس کلینسین ها (عرضه فعالیت حیوان زنده ؛ پیش از کشتار حیوان) در تصمیم سازی های نظام رخ داد. لذا بهتره با توجه به غش کردن نظام دامپزشکی برای کارفرما، باید نامش تغییر کند بشود: "شورای کارفرمایان فراورده های خام دامی" !! راهکار آن است که صدور پروانه تاسیس به دلیل حاکمیتی بودن از نظام به سازمان دامپزشکی برگردد و نظام فقط پروانه مسئول فنی صادر کند تا نسبت به اعضا پاسخگو بوده و برای کارفرما غش نکند!
ذوالفقاری سیستان و بلوچستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
3
1
بسیار عالی
ان شاالله برنامه ریزی جهت حضور حداکثری اعضا درانتخابات خیلی مهم است

ضمناً برای پرداخت و تسویه حق عضویت اعضاء نیز باید چاره اندیشی گردد
مثلاً پرداخت بصورت اقساطی
ناشناس
|
France
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
0
3
اعضای شورای مرکزی خودشون تخلف انتخاباتی کنن کی رسیدگی میکنه؟!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
0
زمان زیادی لازم است تا جایگاه بخش خصوصی در نظام دامپزشکی تثبیت شود . مدیران کشوری نظام فقط به فکر برگزاری صوری در انتخابات هستند و به حواشی و تخلفات توجه ندارند . اینک بعد از گذشت چند دوره از انتخابات نظام دامپزشکی همچنان شاهد تصاحب نظام توسط کارمندان ادارات دامپزشکی هستیم و این با نقش بخش خصوصی بودن نظام دامپزشکی منافات دارد . چگونه است که دامپزشکی استان‌ها در حومت بر نظام توسط چیدن کارمندان دولتی و حمایت معنوی از آنان کوتاهی نمی کند و سازمان نظام کشور همچنان چشم خود را بسته است . در استان .......... امروز شاهد اعتلاف کارمندان اداره کل با حمایت مدیر کل بودیم و حتما فردا نام کارمندان از صندوق بیرون خواهد آمد . بدانید که در دوره های آتی بخش خصوصی مشارکت نخواهد داشت . این تقلبات قانونی در انتخابات مبارکتان باد .
نظر شما
ادامه