کد خبر: ۷۷۴۱۳

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در حاشیه انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان همه سلایق، ظرفیت ها و تشکیلات صنفی را به مشارکت فعال، آگاهانه و مقتدرانه در انتخابات فرا خواند و گفت بدون تردید رشد، شکوفایی و بالندگی حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی، کارآمد و مقتدر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اربیل، «دکتر مهدی فیضی» افزود: نظام دامپزشکی به عنوان یک تشکیلات مردم نهاد در حوزه دامپزشکی  نقش بسزایی در تحقق شعار رشد تولید و تحقق امنیت غذایی ایفاء می نماید.

وی اظهار داشت: شورای نظام  و اداره کل دامپزشکی استان توامان قرابت شغلی و هم افزایی خوبی در منطقه دارند و ارتقاء بهره وری در صنعت دامپروری، رونق اقتصادی، اشتغالزایی پایدار دانش آموختگان دامپزشکی، کاهش چشمگیر بیماریهای مختلف دام و طیور و عدم شیوع آن و افزایش کیفیت، کمیت و تضمین سلامت فراورده های خام دامی تجلی رونق و مصداق عینی این قرابت و هم افزایی است.

دکتر فیضی خاطر نشان کرد: بی شک توفیقات مستمر و موفقیت های کسب شده حوزه دامپزشکی و دامپروری  در طول سالیان گذشته نتیجه همکاری و تعامل سازنده بین همکاران بخش دولتی و غیر دولتی است که هریک از آنها با پذیرش بخشی از مسئولیت ها با تکیه بر علم، تخصص ، تجربه و بهره مندی از پتانسیل های موجود به اعتلای بیش از پیش حرفه دامپزشکی کمک نموده اند.

مدیر کل دامپزشکی استان  بعنوان  عضو انتصابی شورای نظام دامپزشکی ادامه داد در این دوره 26 نفر در اردبیل نامزد انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی بوده که این تعداد 20 نفر دکتر دامپزشک و 6 نفر دیگر از سایر رده های حرفه دامپزشکی حضور دارند و در مجموع 8 نفر انتخاب و به شورا راه پیدا می کنند.

دکتر مهدی فیضی برگزاری انتخابات در روز جمعه 29 دیماه سالجاری را فرصت مناسب و بیادماندنی از شور، نشاط، صمیمیت و همبستگی در بین صنوف و اعضای نظام دامپزشکی استان دانست و خاطرنشان کرد قطعا پس از این انتخابات شاهد شکل گیری دور جدیدی از تلاشها و برنامه ها برای شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت ها و ارتقاء دامپزشکی استان خواهیم بود.

عضو انتصابی شورای نظام دامپزشکی استان در پایان سخنانش از عموم همکاران بخش دولتی و غیر دولتی  عضو شورای نظام  خواست با شرکت در انتخابات  یک روز پر افتخار و بیاد ماندنی را در روز 29 دی رقم بزنند.

نظر شما
ادامه