کد خبر: ۷۷۵۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر حامد زارعی» افزود: آنچه که سازمان نظام دامپزشکی وظیفه دارد و در سطح کشور باید اتفاق بیفتد را شوراهای استانی و رؤسای استان‌ها رقم می‌زنند ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور ضمن حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی کشور در گفتوگو با پایگاه خبری حکیم مهر گفت: «سرانجام روز ۲۹ دیماه که روز برگزاری انتخابات سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران است، فرا رسید. قبلا هم چند بار عرض کردم که تمام شوراهای استانی و رؤسای استانها در این انتخابات مشخص میشوند و همه کار صفی و اجرایی ما در حوزه دامپزشکی در استانها و در شوراهای استانی و توسط رئیس استان شکل میگیرد.»

«دکتر حامد زارعی» با تاکید بر اینکه این انتخابات بسیار اهمیت دارد، افزود: «این انتخابات حتی از انتخابات شورای مرکزی و حتی از انتخاب رئیس سازمان هم مهمتر است. کمااینکه آنچه که سازمان نظام دامپزشکی وظیفه دارد و در سطح کشور باید اتفاق بیفتد را شوراهای استانی و رؤسای استانها رقم می‌زنند.»

وی تصریح کرد: «مجددا از همه عزیزان درخواست میکنم که به صورت پرشور شرکت کنند و از صبح امروز که من در جریان هستم، در همه استانها همه بسترها آماده است و من فکر میکنم و پیشبینی میکنم که انتخابات خوب و باشکوهی داشته باشیم.»

دکتر زارعی با اشاره به اینکه فرایند انتخابات تا ساعت ۱۷ برقرار است، خاطرنشان کرد: «اگر حوزههای انتخاباتی درخواست تمدید داشته باشند، در ستاد اجرایی و هیات مرکزی اجرایی بررسی میشود و قابل تمدید است. بنده در جریان امورات تمام استانها هستم و از صبح همه را چک کردم. ستاد انتخابات اصلی ما در سازمان نظام دامپزشکی مستقر است و صندوقها به صورت آنلاین به هم متصل هستند و ما به صورت آنلاین همه را رصد میکنیم و همه چیز خوب است.»

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
هاشم خان
|
United States of America
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
2
4
انشاالله روزی بیاید که اعضای شورای مرکزی نظام دامپزشکی هم توسط رای مستقیم اعضای شوراهای استانها تعیین شوند و همگی انتخابی باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
2
1
مهم تر
اتفاقا اصلا اهمیتی ندارد
فقط جمع اوری رای برای شورای مرکزی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
3
دکتر اگه نظارت دقیق و درست انجام بشه از طرف سازمان و هیچ تعارفی با هیچ رییس استانی نباشه و روسای استانی تابع قوانین سازمان و نظام دامپزشکی باشن و نه سلیقه ای و رابطه و ضابطه ای مجوز صادر کنن و مسئول فنی انتخاب کنن هیچ تفاوتی نداره چه کسی رییسه
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
3
دکتر تو انتخاب روسا یه تحولی بده ............... افراد متعهد و دانشگاهی و غیر منفععت طلب رو واسه روسای استانی انتخاب کن
نظر شما
ادامه