کد خبر: ۷۷۶۴۰
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
در گفت‌وگوی اختصاصی با حکیم مهر:
«دکتر حامد زارعی» افزود: من اگر می‌خواستم مصلحت‌اندیشی شخصی کنم، به هر دلیلی انتخابات را عقب می‌انداختم که اتفاقات دیگری بیفتد اما همیشه مصلحت همکاران دامپزشک و سازمان به مصلحت شخصی ارجح است ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های کشور همان گونه که از قبل وعده داده شده بود، در روز بیست و نهم دی ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار و با کسب بیش از ۵۲ درصد مشارکت، تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ دامپزشکی کشور شد. به همین بهانه به سراغ مجری این انتخابات رفتیم و دقایقی را با او به گفت‌وگو نشستیم.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با حکیم مهر، سلامت انتخابات و مشارکت بالای افراد در آن را از نقاط قوت انتخابات می داند و می گوید: «ما بستر را طوری فراهم کردیم که از کل حدود ۷۰۰ نفری که برای انتخابات ثبت نام کرده بودند، شاید تقریبا ۱۰ نفر بودند که واقعا احراز صلاحیت نشدند و شرایط طوری ایجاد شد که همه بتوانند در شرایط مساوی با هم رقابت کنند.»

«دکتر حامد زارعی» تصریح می کند: «من اگر می‌خواستم مصلحت‌اندیشی شخصی کنم، به هر دلیلی انتخابات را عقب می‌انداختم که اتفاقات دیگری بیفتد اما همیشه مصلحت همکاران دامپزشک و سازمان به مصلحت شخصی ارجح است. البته در این مسیر کارشکنی‌هایی هم بوده است، کمااینکه در نظام‌های صنفی، بعضی افراد منافع جمعی را بر نمی‌تابند و همواره می‌خواهند که به خاطر منافع شخصی خود یک صنف بزرگ را فدا کنند. این مساله در این انتخابات هم اتفاق افتاد که البته من فعلا سکوت می‌کنم اما حتما در روزهای آینده روشنگری‌هایی خواهم کرد که برخی افراد چه اتفاقات و رخدادهایی را رقم زدند تا اجازه ندهند انتخابات برگزار شود و بعضی افراد چه منافع شخصی را دنبال می‌کردند.»

حکیم مهر: آقای دکتر، ارزیابی شما از فرایند برگزاری انتخابات چیست؟ آیا امور طبق پیش‌بینی‌های شما و آنچه که انتظار داشتید، پیش رفت؟

خوشبختانه فرایند انتخابات به شکل بسیار خوبی برگزار شد. در پاسخ به این سوال که آیا انتظار این شرایط را داشتیم یا خیر، باید بگویم که بله. واقعیت این است که قشر دامپزشکی کشور و همکاران خودم را می‌شناسم و از عرقی که به سازمان نظام دامپزشکی و آینده خود دارند، مطلع هستم. انتظار این رخداد را هم داشتم، اما نه در این حد. همکاران واقعا فراتر از انتظار ظاهر شدند و من از همین‌جا یک تشکر بسیار ویژه می‌کنم از همه عزیزانی که آمدند و در انتخابات شرکت کردند. ما در کشور مشارکت حدود ۵۲ درصدی و در بعضی استان‌ها مشارکت بالای ۸۰ درصدی را ثبت کردیم و این جای تقدیر و تشکر از فعالین نظام دارد. از یک طرف همواره نیت معاندین، تزریق دلسردی به فضای کشور است و از طرف دیگر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و همیشه افرادی هستند که قصد دارند انتخابات کشور را زیر سوال ببرند، اما در این میان جامعه دامپزشکی کشور واقعا خوش درخشید.

حکیم مهر: آیا اعتراضی هم نسبت به فرایند برگزاری انتخابات انجام شد؟

همه افرادی که رای دادند از نزدیک شاهد ایجاد سیستم‌های احراز هویت و طراحی سامانه سراسری بودند. افراد در این سامانه‌ها شرکت و کد رهگیری دریافت می‌کردند و ما در ستاد اصلی در لحظه و به صورت برخط همه استان‌ها و فرایندها را کنترل می‌کردیم. از طرفی نمایندگان هیات نظارت، هیات اجرایی و فناوری اطلاعات در صندوق‌ها حضور داشتند. در محل اخذ رای نام هر نفری که ثبت می‌شد، پیامک احراز هویت دریافت می‌کرد و در زمان شمارش آرا، نمایندگان خود کاندیداها هم بودند. امسال شاید اعتراضات پراکنده وجود داشته اما واقعا اعتراضی که با سند و قابل رسیدگی و مستند باشد نداشتیم و تقریبا همه چیز شفاف و روشن است.

حکیم مهر: از نظر خودتان نقطه قوت انتخابات چه بود؟

نقطه قوت اولا مشارکت پرشور و نظم و انضباط انتخابات بود. در مورد میزان نظمی که انتخابات امسال داشت، همگان می‌توانند شهادت دهند. از چند ماه گذشته که روزنگار انتخابات را مشخص کردیم، همه چیز دقیق و طبق برنامه، لحظه به لحظه با رصد کامل جلو رفت. سامانه سراسری انتخابات با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان و سازمان نظام دامپزشکی طراحی و منجربه رصد لحظه ای اتفاقات و میزان مشارکت‌ها شد که یکی از نقاط عطف انتخابات بود.

حکیم مهر: کارایی سامانه دقیقا چه بود؟

ما پیوست آن را به مقامات مسئول ارائه کردیم. سامانه دقیقا مشخص می‌کند که چه فردی، در چه ساعتی و تاریخی و توسط چه کاربری احراز هویت شده و رای داده است. اینها جزء نکات خیلی مثبت انتخابات بود که شکر خدا برگزار شد.

سلامت انتخابات و مشارکت بالای افراد از نقاط قوت انتخابات بود. ما بستر را طوری فراهم کردیم که از کل حدود ۷۰۰ نفری که برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند، شاید تقریبا ۱۰ نفر بودند که واقعا احراز صلاحیت نشدند و شرایط طوری ایجاد شد که همه بتوانند در شرایط مساوی با هم رقابت کنند.

حکیم مهر: از نظر شما نقطه ضعف انتخابات چه بود؟

مساله‌ای که خیلی دلم می‌خواست اتفاق بیفتد و شاید در اتنخابات بعدی بتوانیم آن را عملیاتی کنیم، افزایش تعداد صندوق‌های رای است. متاسفانه شرایط سازمان نظام، شهرستان‌ها و کل کشور در چند روز اخیر طوری بود که تصمیم گرفته شد تا تعداد صندوق‌های رای فقط در مرکز استان باشد. در صورتی که در بعضی از استان‌ها واقعا جا داشت که تعداد صندوق‌های رای را افزایش دهیم اما وقوع برخی مسائل مختلف در چند وقت اخیر در شرایط سیاسی و اجتماعی کشور و همچنین شرایط خاص نظام این اجازه را به ما نداد، در صورتی که نظر شخصی من این بود که اگر صندوق‌ها در بعضی از استان‌های پهناور بیشتر می‌شد، قطعا مشارکت بیشتری هم داشتیم.

حکیم مهر: آقای دکتر، نسبت به دوره پیش که انتخابات چند سال با تاخیر انجام شد، این دوره روی زمان‌بندی خود جلو رفت که این دستاورد بزرگی بود. شما چقدر تلاش کردید که این اتفاق بیفتد و آیا در این مسیر کارشکنی‌هایی هم اتفاق افتاد؟

اگر مصاحبه‌های ابتدایی بنده را مرور کنید، از همان روزهای شروع به کار به چند چیز ازجمله شفافیت، جلوگیری از فساد و رانت و عمل طبق قانون و ضوابط متعهد و پایبند شدم. از همان روزها احساس کردم که زمان برگزاری انتخابات رسیده و این کار را کلید زدم. درصورتی که اگر می‌خواستم شرایط را طبق مصلحت‌اندیشی شخصی جلو ببرم یا بخواهم موضوعات دیگری را رقم بزنم، قطعا تاخیر در انتخابات به نفع من بود. چون همانطور که می‌دانید بعد از این انتخابات، ما به سرعت باید انتخابات شورای مرکزی را برگزار کنیم. در ادامه اعضای شورای مرکزی معرفی می‌شوند، سپس انتخابات ریاست سازمان است و همه اینها به شکل زنجیروار جلو می‌روند. من اگر می‌خواستم مصلحت‌اندیشی شخصی کنم به هر دلیلی انتخابات را عقب می‌انداختم که اتفاقات دیگری بیفتد اما همیشه مصلحت همکاران دامپزشک و سازمان به مصلحت شخصی ارجح است. من از روز اول این کار را انجام دادم و سعی کردم پای قولی که به همه داده بودم، بایستم.

البته که کارشکنی‌هایی هم بوده است. شما می‌دانید در نظام‌های صنفی، بعضی افراد منافع جمعی را بر نمی‌تابند و همواره می‌خواهند که به خاطر منافع شخصی خود یک صنف بزرگ را فدا کنند. این مساله در این انتخابات هم اتفاق افتاد که البته من فعلا سکوت می‌کنم اما حتما در روزهای آینده روشنگری‌هایی خواهم کرد که برخی افراد چه اتفاقات و رخدادهایی را رقم زدند تا اجازه ندهند انتخابات برگزار شود و بعضی افراد چه منافع شخصی را دنبال می‌کردند.

حکیم مهر: آقای دکتر، فرایند انتخاب رئیس شورای استان به چه صورت است؟

از لحاظ قانونی فرایند انتخاب رئیس شورای استان به این شکل است که در حال حاضر افرادی به صورت اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند. در این چند روز و بعد از اینکه به اعتراضات احتمالی و به کل فرایند انتخابات رسیدگی و نظارت کافی می‌شود، هیات نظارت مرکزی فرایند انتخابات را تایید می‌کند. پس از تایید در شورای مرکزی، باید اعتبارنامه‌های برگزیدگان تایید شود. ما برای دوشنبه هفته آینده شورای مرکزی فوق‌العاده برقرار کردیم چون می‌خواهیم این روند سریع‌تر اتفاق بیفتد. در شورای مرکزی فوق‌العاده به اعتبارنامه‌ها رسیدگی می‌کنیم و زمانی که اعتبارنامه‌های افراد تایید شد، رسما شوراهای استانی شکل می‌گیرند و در این شوراها، این هشت نفر برگزیده به اضافه مدیرکل محترم دامپزشکی استان، شورای دامپزشکی استان را تشکیل می‌دهند. حدود یک هفته تا هشت روز زمان دارند که اولین جلسه شورای استانی در استان‌ها را با دستور جلسه انتخاب رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار برگزار کنند. در واقع انتخاباتی بین خودشان برگزار و اعضای منتخب را به بنده معرفی می‌کنند و بنده احکام آنها را به عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان صادر می‌کنم.

حکیم مهر: سلیقه شخصی شما در این انتخاب چقدر دخیل است و چقدر به خواست استان‌ها احترام می‌گذارید؟ کمااینکه در دوره قبل چالش‌هایی در بعضی استان‌ها در خصوص انتخاب نهایی رئیس شورای استان به وجود آمده بود.

من در دوره قبل نبودم و واقعا نمی‌دانم که در بعضی استان‌ها چه گذشته و از ریز آن اطلاع ندارم و نمی‌توانم قضاوتی هم بکنم، چون حضور نداشتم اما در هر صورت در خصوص انتخاب رئیس استان، قانون این اجازه را به بنده داده که از میان سه نفر برگزیده شورا، یک نفر را بعد از بررسی‌های مختلف انتخاب کنم. این یک نفر که از میان سه نفر انتخاب می‌شود، بر اساس مسائل استانی، رزومه قوی‌تر و... گزینش می‌شود.

حکیم مهر: به عنوان حرف آخر...

مجددا از همه دامپزشکان عزیز کشور، پیرادامپزشکان و هر کسی اعم از بخش دولتی و خصوصی که در حوزه دامپزشکی فعالیت می‌کند، تشکر می‌کنم. اگر بگویم این عزیزان حماسه آفریدند، اغراق نکردم چون واقعا حماسه بزرگی آفریدند و شرکت فعال داشتند. همانطور که می‌دانید فرد برای شرکت در انتخابات حتما باید عضویت فعال داشته باشد و ما حدود ۲۰ هزار نفر عضو فعال داشتیم که قریب به نیمی از آنها در انتخابات شرکت کردند و در مقایسه با انتخابات صنفی اصناف دیگر، خوش درخشیدند. بنابراین از همه عزیزان که به سازمان اعتماد کردند و از سازمان محترم دامپزشکی، وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی و قوه قضاییه که در برگزاری انتخابات بسیار به ما کمک کردند تشکر ویژه دارم. این مساله مسئولیت ما را بسیار بیشتر می‌کند. ان‌شاالله که در دور جدید با یک هم افزایی خیلی خوب در کنار هم، خیلی از مسائل و مشکلات دامپزشکان را رفع کنیم.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
5
50
واقعا باید تعداد دفعاتی که یک نفر بصورت متوالی می تواندعضو شورای استانی باشد را مثل سایر انتخابات کشور به دو دوره محدود کرد برخی افراد با استفاده از امکانات نظام امکان شرکت و پیروزی سایر رقبا را سلب کرده اند و نظام دامپزشکی را ملک پدری خود می دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
5
13
در صورت امکان فرایند انتخاب رییس شورای استانی تغییراتی داشته باشد،شاید شخص توانایی و با رزومه قوی بین اعضای شورای مرکزی استان باشد اما به خاطر تعاملی که بین اعضا صورت گرفته نتواند به عنوان سه نفر برگزیده انتخاب شود و به رییس نظام کشور معرفی شود،میبایست رییس نظام کشور ابتدا رزومه نفرات برگزیده کل استان را بررسی کند،و در این خصوص تصمیم بگیرد.
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
2
12
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر زارعی . جاداشت از هیئت های اجرایی و نظارت تشکر می کردید.بسیاری از معظلات و چاله چوله های انتخابات و حواشی آن را این عزیزان هموار می کنند.
پاسخ ها
dadash
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
منظورت از هموار کردن چاله چوله ها ماست مالی بود؟
داوود
|
Germany
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
2
6
پرچم استان ...... بالاست
با اتفاقاتی که اخیرا پیش اومده مجددا استان ...... نقشی در به تعویق انداختن و رد صلاحیت ها داشته
امیدوارم حق به حقدار برسه
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
حق با سعید است و تسویه حساب شخصی نشود با افراد معترض ریاست محترم کشور
یک ترک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
اونی که تک رای دادید مدیرکل اخراجی بخاطر مسایل ... سازمان است و زمانی هم که مدیرکل بود هم هیچکس برسمیت نشناخت و آنهایی که وی را زورکی مدیرکل کردند خودشان در انتخابات مجلس و خبرگان رد صلاحیت شدند.از ذکر نکات معذورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
سعید کو؟ چی گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
0
15
روسای قبلی بیشترین شانس را برای ریاست دارند. روسای قبلی تعداد بسیار زیادی پروانه صادر کرده اند و‌امضاهای طلایی داشته اند، هم رای بیشتری بین اعضا آورده اند و هم افراد بیشتری را در کنار خود به شورا آورده اند. از دکتر زارعی تقاضا دارم به معنای واقعی شخص شایسته را انتخاب کند و اسیر تبلیغات روسای قبلی نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
اگر رییس قبلی شورا به عنوان کاندید حاضر شود و از ۱۰۰ رای ۸۰ رای بیاورد و یک شخص جدید که بار اول است کاندید شده است و یک سوم رای رییس قبلی را کسب کند شخص جدید کار بزرگی کرده است و به نوعی میتوان ادعا کرد ارزش آرایی که کسب کرده با ارزش آرای رییس دوره قبل برابری میکند. دکتر زارعی شخص باهوشی هست و مطمئنا این مسائل را نیز در نظر خواهد گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
2
13
در استان گلستان متاسفانه 12 ساعت مانده به برگزاری انتخابات نظام، 5 نفر از کاندیدهای خوب استان را علی رغم داشتن تایید صلاحیت از هیات اجرایی و ونظارت و صرف وقت جهت تبلیغات از رقابت حذف می نمایند...انتخابات استان گلستان باید بررسی مجدد گردد... این چه انتخاباتی است؟ لطفا پاسخگو باشید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
2
1
جناب آقای دکتر ...........
در گروه هم اندیشی مرقوم فرمودند
پاتک جدید سازمان نظام...

از اونجایی که عدم به رسمیت شناختن رئیس انتخابی برخی شوراها و معرفی رئیس جدید توسط سازمان نظام، دموکراتیک بودن روند انتخاب هیئت رئیسه توسط سازمان نظام رو زیر سوال برده بود ، سازمان نظام این شگرد جدید رو رونمایی کرده...

جناب دکتر .......... عزیز وقتی اسم پاتک جدید روی نامه مربوطه می‌گذارید حداقل یک بار بخونیدش ببینید کی امضا کرده بعدا شروع به اتهام زنی کنید امضا کننده نامه جناب آقای دکتر صفری بودند که به مدت پانزده سال رئیس نظام مرکز بودند و شما اعتراضی به این رویه نداشتید کاش عینک گروه بندی را بعد از انتخابات کنار بگذارید و کمی با انصاف تر بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
دوست عزیز. کامنتهای بعدی اون فرد را هم بخونید و بعد قضاوت کنید. ضمنا بجز ایشون افراد دیگه ای هم پیام گذاشتن. با اون پیامها مشکلی ندارید؟ یا شاید مشکل شما شخص اون آقای دکتر هست؟ یه کم انصاف داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
انصاف اینه که بصورت غیرقانونی رئیس مورد نظر سازمان منتصب بشه و نه اینکه رئیس منتخب شورا انتخاب بشه
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
در بخش پایانی از اصطلاح عینک گروه بندی استفاده کردید. خود شما دارید اتهام میزنید.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
نوشته های ایشون در زمان دکتر صفری در خود حکیم مهر موجوده. همینجا یه سرچ کنی بد نیست دوست عزیز
ناشناس
| France |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
ماشاالله به این همه همت ، خوب یکی به من بگه پاتک جدید سازمان نظام یعنی چی ؟ طرف نظام دامپزشکی رو نیروی دشمن حساب می‌کنه که پاتک میزنه خدایا توبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
چرا تو همون هم اندیشی جوابشو ندادی دادا؟ چون اونجا نمیشد ناشناس پیام بدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
اینجا نوشتم دادا تا هم برای همیشه باقی بمونه و هم اینکه تعداد بیشتری بخونن شاید این دوستمون یاد بگیره که اگه انتقادی هم می‌کنه درست و بجا انتقاد کنه
حرفا رو گوش کن دادا زیاد تو قید و بند این نباش که ناشناسه یا شناسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
حالا نه اینکه انتقادات بجای ایشون و دیگران رو هم گوش میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
نمیدونم چرا وقتی یکی انتقادی یا سوالی از این سازمان نظام دامپزشکی داره بجای پاسخگویی تو کامنتهای حکیم مهر میاین و میکوبین اون آدم رو. هدف شما قطعا خاموش کردن صداهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
نه اینکه شما تو هم اندیشی اینکار رو نمیکنین الان شما شدین تنها تلخند نویس دامپزشکی که اینجا ادعا میکنی قصد من خاموش کردن صدای توئه، یکبار دیگه این جمله رو در حالی که تو آینه نگاه می‌کنی تکرار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
اشتباه میزنی دادا. من ایشون نیستم که داری باهام بحث میکنی. خخخخ
شماعی
| Czechia |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
نکته جالب اینکه حضرتعالی با نام ناشناس به دیگران حمله می کنید ولی جدای از روشی که پیش گرفته ایدد، اتفاقا به نظر من همین مطالب مرقوم شده توسط شما یک نکته حائز اهمیت دارد و آن تاثیر بالای تلخندهای دکتر رسولی هست که حتی توانسته واکنشی تا این حد احساسی و پر از عصبانیت را ایجاد کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
شماعی محترم نمی‌دونم خانم هستید یا آقا ، یه توضیح ساده داره حرفای شما ، شما می خواهید شناخته بشید من نمی‌خوام بیشتر از این هم نیازی به توضیح نیست اما در مورد تلخند ها باید عرض کنم تعداد خوانده شدنشون در کانال خود ایشان گویای همه چیز هست نیاز نیست من چیزی به اون اضافه کنم ولی خیلی دوست دا م بدونم که عصبانیت رو از کدام کلمه جملات من برداشت کردید
به هر روی ایشان ادعای باطلی را با عنوان پاتک جدید سازمان نظام دامپزشکی به اشتراک گذاشتند و از آنجا که خود ایشان شخصا تحمل نظرات متفاوت را ندارند لازم دیده شد که اشتباه ایشان اینجا تذکر داده شود که به محض مشاهده کامنت تشریف بردند و سخنان خودشان را تفسیر کردند که خیر منظور ما این نبود ، مهم فکر اشتباهی بود که نباید اجازه دامن زده شدن می یافت که محقق شد باقی بقای شما باشد.
ناشناس
| France |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
یه درصدی هم به قطعی وی پی ان اختصاص بده. اینهمه بدبین نباش رفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
1
6
متاسفانه تعداد ۵نفرازنامزدهای شورای نظام دامپزشکی استان گلستان ازجمله رئیس شورای نظام استان به دلیل عدم احراز صلاحیت درست درشب انتخابات حذف شدند وانتخابات را ازشون وشوق انداختند .باآرزوی موفقیت برای منتخبین جدید.
خدا ترس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
1
7
...................
این انتخابات صنفی است نه سیاسی
اگر بتوانید افراد جدید بیاورید برای ریاست مدیر پروری شده وگرنه نظام دامپزشکی بدون تردید منحل می‌شود طی سال‌های آتی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
5
5
سلام آیا کارمند دولتی هم میتونه ریس نظام بشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
بله.. ولی اخیر نامه ای به ادارات کل زدند که نمی توانند بشود ولی این تبعیص رو باید برداشت... چرا کسی که عضو شورا نظام شده و دولتی هست نباید ریس باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
بله.به چند دلیل.
۱.نامه از طرف شورای حقوقی سازمان مدیریت است نه محل تفسیر قانون مجلس یا قوه قصاییه.
۲.نوشته اجازه کاندیدا شدن دارند پس کسی که کاندیدا میشه حقش را محترم دانستند رئیس هم می‌تواند بشود وگرنه دلیل شرکت در انتخابات شمردن هواداران نیست.
۳.نظام دامپزشکی هیات مدیره و مدیرعامل ندارد
لذا کاملا مشخصه استعلامی سفارشی در جهت خاص بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
نمیتواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
1
7
...........
ای کاش راجب تعاونی های مسکن نظام افشاگری میکردید
................
دلاور بی دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
6
2
" قانون این اجازه را به بنده داده که از میان سه نفر برگزیده شورا، یک نفر را بعد از بررسی‌های مختلف انتخاب کنم" ............، شورای نظام استانی باید براساس نظر استان باشه ...........
محمد رشنو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
8
8
سلام ، سوال اینکه آیا کارمندان و شاغلان رسمی اداره کل دامپزشکی می توانند رئیس نظام شوند؟ اگر جواب مثبت است واقعا این امکانپذیر نیست چطوری کسی می تواند هم به وظایف سنگین ریاست نظام بپردازد هم نقش خود را در اداره دامپزشکی همزمان ایفا کند؟! جدای از این مسائل چگونه یک فرد استخدام دولتی دغدغه بخش خصوصی را می تواند داشته باشد؟! خنده دار نیست ؟!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
2
12
در استان ........ هیچ نامزدی نماینده ای برای شمارش آرا نداشت و به اعتراضات هم رسیدگی نشد متاسفانه.همه اعضای قبلی مجددا رای آوردند.همه هم معترض هستند بجز ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
9
12
کارمند دولت را رئیس شورا نظام نکنید.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
1
3
آیا رئیس شورای نظام‌استان می بایست از بخش خصوصی باشد یا می تواند همانند رویه سال‌های گذشته از بخش دولتی هم انتخاب شود ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
هر دو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دولتی اگر نباشد بهتر است.
رحیمی
|
Germany
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
9
آقای دکتر شما فرمودین نماینده ی کاندیداها سر صندوق موقع شمارش آرا حضور داشتند؟!!!!! در مورد چهارمحال و بختیاری اصلا چنین چیزی وجود نداشته !!!! اگر قانون چنین بوده که رعایت نشده است و اگر هم نبوده پس چرا از زبان شما داریم میشنویم؟
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
باید یک هیت بازرسی حتما تعداد شرکت کنندگان و تعداد آرا را بررسی کند شنیده ها حاکی است اتفاقات عجیبی در غیاب نماینده ها افتاده است.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
کاندیداها باید طبق دستورالعمل یک هفته قبل نماینده معرفی می‌کردند.هرکسی اینکار را کرد نماینده اش در شمارش حضور داشت.باید یک هفته قبل نماینده معرفی می کردید مقصرید
رحیمی
| Germany |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
به کاندیداها اعلام شد دو روز قبل از انتخابات نماینده معرفی کنن که باید مبلغ ۶۰۰ تومن را به حساب شخصی منشی نظام برای ثبت نماینده واریز می‌کردند بعد از یک ساعت معطلی هم از طرف ریاست سابق نظام و شورای برگزاری انتخابات اعلام شد که هیچکس حق معرفی نماینده ندارد و غیر قانونی است..... در چه موردی کاندیدا مقصر هستن ؟ اینکه سطح تخلفات استان ............. نجمومیه مقصر کاندیداها هستن ؟ چشم دیگه هیچکس کاندید نمیشه رای هم نمیدیم خودشون بیان به خودشون رای بدن هزار سال هم بمونن هرکاری خواستن هم بکنن چون هیچکس تو این مملکت زورش به .......... نظام دامپزشکی استان نمیرسه....
ناشناس
|
Belgium
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
1
1
سلام لطفا وضعیت چیدمان اعضاي اصلی شوراي نظام دامپزشکی را مشخص کنید. چند دامپزشک. چند سایر رده ها و چند دکتر مرتبط با دامپزشکی. و وضعیت جایگزینی آنها با اعضاي علی البدل
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
2
2
با سلام خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات نظام به نحو احسنت و اکمل برگزار گردید و نظام برای بار اول از انحصار طلبی درآمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
1
4
قابل قبول نیست که انتخابات نظام به شکل قرون وسطایی انجام بشه ، با یک صندوق در هر استان و بدون استفاده از علم IT
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
1
2
با سلام و احترام و خسته نباشید و دست مریزاد به برگزار کنندگان انتخابات شورای نظام دامپزشکی که تمام هم و غم خود را برای این مهم بکار بستند.فقط معدود کاندیدا هایی با سو استفاده از جایگاه خود و برای کسب ارا بیشتر از تخلف متخلفین صنف های مختلف چشمپوشی نمودند که جا دارد سازمان نظام نسبت به این موضوع واکنش نشان داده تا در سنوات اتی و انتخابات بعدی سنت نشود.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
0
1
با سلام به خدمت آقای دکتر زارعی
لطفا به مدارکی که در مورد یکی از پذیرفته شده استان آذربایجان ...به اقای دکتر حدادیان ارسال شده است رسیدگی نمایید باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
اصولا و برابر قانون ، اقای مهندس حدادیان نمی توانند به مدارک رسیدگی کنند چون دبیر هیات اجرایی بودند.
اگر مشکلی بود ، باید به اقای دکتر مهدی پور یا دکتر زارعی گزارش می شد.
ادرس را اشتباهی رفته اید
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
لطفا شماره تلفن آقایان دکتر نوروزی و دکتر مهدی پوررا اعلام فرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
0
2
چرا حکیم مهر گزینشی منتشرمیکنه؟ ایا انتشارپیام مغایرت اصلاحیه دستورالعمل پنجمین دوره انتخابات با قانون تاسیس و ایین نامه ماده ۱۶قانون تاسیس وارای هیات عمومی دیوان که مدیرکل حقوقی وزارت جهاد رسما این ادعا را تایید کرده به عنوان پیام نامناسب بایدحذف بشه رسالت این رسانه اینه از مسوولین سازمان اخذتوضییح بکنید نه اینکه صورت مساله را باحذف پیام پاک بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
منتظر پاسخ هسنیم
ایرادات زیادی وجود داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
3
0
این انتخابات ایرادات فراوانی داشت ولی با درایت دکتر زارعی بسیاری از آنها به خیر گذشت
بشری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
0
در استانی که من شاهد رقابت های انتخاباتی بودم بد اخلاقی ندیدم و کسی برای نخریب دیگری اقدامی نکرد و با اندکی اغماض می توان گفت انتخابات بسیار خوب اجرا و نظارت شد
غلامرضا نورسعادت
|
India
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
1
با سلام خدمت جناب آقای دکتر زارعی بنده با ۲۵۴رای در رتبه ۸نفرات منتخب شورای نظام دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با همکار محترمم دکتر جمال کیانی برابر شدم و قرعه کشی شد بنده نفر اول علی البدل شدم چون تمامی کاندیداهای آذربایجان شرقی بعلت اینکه اطلاع از معرفی نماینده در سر صندوق آرا نداشتند و معرفی نکرده بودند بدون نماینده توسط اعضای محترم نظارت و برگزاری انتخابات برگزار شد حال بنده یک هفته است که اعتراض به شمارش مجدد در حضور خودمان در استان کرده ام ولی فعلا جوابی دریافت نکرده ابم لطفاً دستور قاطع برای شمارش مجدد و رسیدگی مرحمت بفرمایید با تشکر دکتر غلامرضا نورسعادت
نظر شما
ادامه