کد خبر: ۷۸۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: سازمان دامپزشکی کشور با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و در راستای کمک به مناطق سیل زده به ویژه دامداران و روستاییان سیل زده در مناطق محروم اقلام دارویی را به این منطقه ارسال کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمد سبحانی مطلق» معاون تشخیص و درمان این سازمان امروز سه شنبه اعلام کرد: با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و در راستای کمک به مناطق سیل زده به ویژه دامداران و روستاییان سیل زده در مناطق محروم و طبق هماهنگی به عمل آمده با سندیکای تولیدکنندگان داروهای دامپزشکی و همکاری موثر کارخانجات تولید داروهای دامی، اقلام مورد نیاز دامداران و روستاییان سیل زده تامین به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی افزود: این اقلام دارویی شامل واکسنهای دامی، انواع آنتی‌بیوتیک به ویژه آنتیبیوتیکهای موثر در بیماری‌های تنفسی و عفونی، مواد ضدعفونی کننده و همچنین سموم ضد انگل‌های خارجی است (که جزئیات آن در ذیل این خبر مورد اشاره قرار گرفته است) به استان سیستان و بلوچستان ارسال و از طریق اداره کل دامپزشکی استان در اختیار مردم و دامداران سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

این داروها و مواد ضدعفونی کننده از سوی سندیکای تولیدکنندگان داروهای دامی، رازک، هلدینگ داروسازی بایر افلاک، کارخانه داروسازی آذر آریا دارو و داروسازی کیمیا سلامت خاورمیانه به سیلزدگان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

واکسن آنتروتوکسمی موسسه تحقیقات واکسن و سرمسازی رازی به استان سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال گردید.

شرکت بایر افلاک: محلول تزریقی بای اکسی ۲۰٪، محلول تزریقی بای اکسی ۱۰٪، محلول تزریقی بایلوزین ۲۰٪، محلول تزریقی بایمیدین، پودر پنیسیلین افلاکتام ۱+۱+۲

شرکت آذر آریا دارو: پوروت، لاگزی وت

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
1
0
درود بر این نیکوکاران
نظر شما
ادامه