کد خبر: ۷۸۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: کارگاه تولید غیرمجاز سوسیس و کالباس در بندر ماهشهر توسط بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان شناسایی و پلمب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «روح اله قنواتی» رئیس اداره دامپزشکی بندر ماهشهر در تشریح این خبر گفت: طی بازرسی‌های کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان، یک کارگاه غیرمجاز تولید سوسیس و کالباس کشف و با دستور مقام قضایی و همکاری پلیس اماکن پلمب شد.

روح اله قنواتی در ادامه افزود: فرد خاطی در یک واحد مسکونی نسبت به راه اندازی کارگاه غیر بهداشتی تولید سوسیس و کالباس فاقد مجوزهای بهداشتی از مراجع ذیصلاح اقدام می نمود.

وی با اشاره پلمب کارگاه تولید غیر مجاز سوسیس و کالباس افزود: ضمن تشکیل پرونده توسط واحد حقوقی دامپزشکی بندر ماهشهر برای فرد خاطی، اقلام غیر بهداشتی ضبط و با دستور مقام قضایی توسط کارشناسان این اداره معدوم گردید.

قنواتی با اشاره به این که در مسائل بهداشتی و تامین امنیت غذایی جامعه دامپزشکی مسامحه نمی کند،گفت: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی بندر ماهشهر ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورت مواجه با موارد و تخلفات بهداشتی با هماهنگی و اخذ دستور از مراجع قضایی، نسبت به برخورد قانونی با متخلفین و حذف واحدهای آلوده اقدام فوری و عاجل بعمل می آورند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
1
در زمینه تولیدات سوسیس و کالباس به خودکفایی می‌رسیم.
نظر شما
ادامه