کد خبر: ۷۹۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان در سفر به استان خوزستان از نهادهای مرتبط با حرفه دامپزشکی بازدید کرد.

دکتر دستور در بدو ورود به استان خوزستان طی نشستی با حضور چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی این استان، دکتر کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی و تنی چند از مسئولین استانی و هیأت همراه به بررسی وضعیت خشکسالی در خوزستان پرداخت. وی در ادامه از موسسه سرم سازی رازی اهواز بازدید کرد و به بررسی برنامه های توسعه این موسسه در زمینه واکسن های دامی مورد نیاز خوزستان پرداخت.

در این دیدار قائم مقام رییس موسسه سرم سازی رازی اهواز اظهار امیدواری کرد زمینه همکاری علمی – تحقیقاتی بیشتری بین دامپزشکی و سرم سازی رازی برقرار گردد.

دکتر دستور همچنین با حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز نشستی را با حضور روسای دانشگاه و دانشکده دامپزشکی داشت. در این نشست دوطرف در خصوص راه های توسعه همکاری ها به تبادل نظر پرداختند و سپس بازدیدی از ساختمان تازه تاسیس دانشکده دامپزشکی بعمل آوردند.

رییس سازمان دامپزشکی کشور در بخش دیگری از سفر خود به استان خوزستان، از ادارات مختلف ستادی اداره کل دامپزشکی خوزستان بازدید کرد و سپس جهت بازدید از مناطق عشایری به شهرستان‎های شوش دانیال (ع) و دزفول عزیمت نمود.

 


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
-
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
0
0
ضمن سلام بدینوسیله از جناب اقای دکتر دستور ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور دعوت میشود که از اداره دامپزشکی اذربایجانغربی نیز بازدید فرمایند و یا هیئتی را اعزام فرمایند تا به وضعیت نابسامان اداره دامپزشکی ارومیه که دهها کیلومتر از شهر دور است و تبعیدگاه کارکنان است رسیدگی شود و علت تحریم دامپزشکی از طرف دانشکده دامپزشکی ارومیه نیز مورد بررسی قرار گیرد
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
0
0
چه عکسهای بدی گرفته شده همه بدون امادگی در حال راه رفتن؟؟؟؟؟؟؟ عکس تو حیاط پیش ماشین اخه عکسه همه پشت به دوربین- یعنی جلسه نشستنی نداشتند؟؟؟؟؟؟؟؟
نیس
|
-
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
0
0
دامپزشک بخش خصوصی، .............
نظر شما
ادامه