کد خبر: ۸۱۳۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

حکیم مهر - جامعه دامپزشکان ایران به تازگی دست به انتشار خبری غیرمرتبط با حرفه دامپزشکی زده است.

بر این اساس سایت این تشکل قدیمی به تبلیغ کنگره بین المللی نقش زن در سلامت خانواده و جامعه پرداخته که معلوم نیست چه ارتباطی با حرفه دامپزشکی و مسائل دامپزشکان دارد.

گفتنی است جامعه دامپزشکان ایران قدیمی ترین تشکل تخصصی غیردولتی دامپزشکی در کشورمان است که به با تلاش هیأت مدیره قبلی و پیگیری هیأت مدیره فعلی در سالجاری صاحب یک ساختمان جدید هم شده است.

چندی است سایت سازمان نظام دامپزشکی هم اخبار بی‎ارتباطی با حرفه دامپزشکی و اهداف و وظایف خود منتشر می کند.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
0
.....داری کمکم مثل جریان انحرافی غرغر می کنی ها...دوست دلواپس
دامپزشک
|
-
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
0
شاید خواستن براش تبلیغ کنن مگه چه اشکالی داره؟!!!
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
0
....بنده خودم میرم ..... میگم از این به بعد درباره اخبار همه سایتهای دامپزشکی شما تصمیم بگیرید.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
0
........ pishnehad mikonam be jaie in khale zanak bazia be moshkelate senfi dampezeshki be pardazid-
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
0
از زمانی که بنده مسولیت سایت جامعه دامپزشکان را عهده دار شده ام، یکی از اهدافی را که دنبال نموده ام انتشار آگهی همایش هایی بوده که همکاران ما بتوانند به طور مستقیم یا غیر مستقیم در آن نقش داشته باشند. لذا این آگهی نیز جزو گروه دوم همایش ها(یعنی از انواع غیر مستقیم) می باشد. اگر به محورهای همایش دقت فرمایید حداقل در دو محور، همکاران ما می توانند مقاله ارسال نمایند: یکی بیماری های خاص زنان(مثلا نتایج مطالعات بر روی سقط های ناشی از توکسوپلاسموز) و دیگری تغذیه، ضمن اینکه مبحث سلامت جسمی زنان نیز خیلی وسیع است که بسیاری از بیماری های زئونوز، مسمومیت های غذایی و غیره را که مطالعات آن در گروه زنان انجام شده است، شامل می شود. حوزه دامپزشکی را نباید فقط محدود به سلامت دام دید. دیدگاه امروزین دنیا به این رشته تغییر یافته است. موفق و پیروز باشید.
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
0
جناب آقای دکتر دباغ مقدم / با سلام و احترام / پیش از انتشار این خبر محورهای همایش به نحوی که فرموده اید بررسی شد لیکن به دلیل عدم حضور دامپزشکان و یا متخصصان نزدیک به این حرفه در فهرست کمیته علمی و نیز با عنایت به محل برگزاری همایش و همینطور به سبب حضور به شدت پررنگ روانشناسان در این همایش (که در کمیته علمی کاملاً مشهود است) به نظر می رسد کنگره های مهم تری که حتی غیرمستقیم به دامپزشکان مربوط باشد وجود دارد که شاید اطلاع رسانی در آن زمینه مفیدتر هم باشد. با این حال اگر دامپزشکان واقعاً درباره نتایج مطالعات بر روی سقط های ناشی از توکسوپلاسموز و یا زئونوزها و مسمومیت های غذایی با منشاء حیوانی به این کنگره مقاله ارسال می کنند که بعید است انتشار آن قابل توجیه است. با این حال به نظر می رسد کنگره های دیگری وجود دارد که به طور مستقیم به این مباحث مربوط است و دامپزشکان عموماً به آن کنگره ها وارد می شوند. ضمناً توجه فرمایید که مفهوم سلامت واحد یا one health لزوماً به این معنا نیست که در هر بخشی که فکر میکنیم می توانیم باید وارد شویم بلکه باید یک جاذبه دو طرفه وجود داشته باشد تا این مفهوم نهادینه شود. اگر با این دید به کنگره ها بنگریم باید سایتهای دامپزشکی مملو از اطلاعیه کنگره های سلامت مردان، سلامت زنان، سلامت جوانان ، سلامت کودکان و امثالهم بشود. این در حالی است که باید ابتدا این مفهوم در دل طرف مقابل (وزارت بهداشت) نهادینه شود و بعد ما مبلغ آنان شویم و به تبلیغ بپردازیم وگرنه یک مقاله هم که ارسال شود چون این نهادینه شدن انجام نشده به احتمال قوی در چنین کنگره هایی رد می شود. البته این خبر بابی شد برای یک بحث فنی درباره نحوه نهادینه سازی مفهوم سلامت واحد که امیدوارم فرصتی ایجاد شود تا این موضوع به بحث گذاشته شود. پیشنهاد می کنم جامعه دامپزشکان پیش قدم شود و این موضوع مهم و بررسی راهکارهای نهادینه کردن این مفهوم را در جلساتی تخصصی به بحث بگذارد به امید آنکه گشایشی حاصل شود. شاید مهم ترین فایده اینگونه اخبار در حکیم مهر همین باشد که فرصت تضارب آراء و نظرات فراهم می شود. با تشکر از توضیحات جنابعالی
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
من فكر مي كنم غرور بزرگترين عامل سرنگوني افراد است.دوست عزيز ،دكتر لطفي واقعا دليلي نداره كه شما در مورد يك سايت ديگر بخواهيد تصميم گيري كنيد.!
محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
بیننده محترم / با سلام و احترام و تشکر از اظهار نظر جنابعالی / به استحضار می رسانم این خبر منطبق با بند 2 اهداف و وظایف حکیم مهر که در بخش درباره ما قابل دسترسی است منتشر شده و در صورتی که در راستای اهداف و وظایف ما نبود یقیناً به آن نمی پرداختیم. با تشکر از توجه شما
نظر شما
ادامه