کد خبر: ۸۱۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - جشنواره و نمایشگاه سلامت "هفت سیب" از روز شانزدهم بهمن ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران کار خود را آغاز نموده و تا 22 بهمن ماه به کار خود ادامه خواهد داد.
سازمان دامپزشکی در این نمایشگاه صاحب غرفه است و به مراجعین درباره فعالیت‎های این سازمان و نقش دامپزشکی در تأمین سلامت جامعه اطلاع‎رسانی خواهد نمود.

گفتنی است موضوعات قابل ارائه در این نمایشگاه در خصوص مسائلی از قبیل غذا و تغذیه سالم - گیاهان دارویی - محصولات سالم و ارگانیک - محصولات بهداشتی - خدمات سلامت - تجهیزات پزشکی و سلامت و فناوری خواهد بود.

حضور کارکنان اداره کل دامپزشکی البرز در نمایشگاه هفت سیب

حضور دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی در نمایشگاه هفت سیب

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م. ن. دامپزشک
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
به نظر من نمایشگاه عکس دامپزشکی یکی از بهترین کارهایی بود که روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور انجام داد. مردم با دیدن عکسها با حرفه دامپزشکی بیشتر آشنا شدند. از مدیر روابط عمومی سازمان به خاطر این اقدام تشکر می کنم.در این نمایشگاه نیز ظاهراً باز همان عکسها مورد استفاده قرار گرفتند.
دکتر مکرمی
|
-
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
امیدوارم در تمام نمایشگاههای مرتبط با حرفه دامپزشکی شاهد حضور پررنگ سازمان دامپزشکی و اداره کل استانها باشیم تا مردم با این حرفه و تلاش دامپزشکان عزیزمان در شاخه های مختلف دامپزشکی آشنا شوند . از دکتر دستور و تمامی کسانی که برای معرفی این حرفه زحمت می کشند تشکر می کنم.
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
من از این نمایشگاه بازدید کردم . عکس ها برای اکثر بازدید کنندگان جذاب بود .اما به غیر از نمایش عکس غرفه چیز دیگری برای ارائه نداشت. در این موقعیت ها سازمان دامپزشکی با بودجه ای که در اختیار دارد می تواند خیلی بهتر حرفه دامپزشکی و حتی کارهای خود سازمان را به مردم نشان دهد. در بین عکس ها هم شاید 20٪ از آنها ربطی به دامپزشکی داشت ! موضوع عکاسی مشخص نبود! در ضمن یکی از بدترین کارهایی که متأسفانه در این غرفه شاهد آن بودیم حضور منشی یکی از بیمارستانهای دامپزشکی در غرفه سازمان دامپزشکی کشور بود که در این غرفه فقط یکی از مراکز خصوصی را معرفی و با پخش بروشور و کارت در غرفه سازمان دامپزشکی کل کشور مرکز خود را به طور علنی و رسمی تبلیغ می کرد . واقعاً برای سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان تهران به خاطر این بی کفایتی در رعایت قوانین اداری متأسفم.
ایمان
|
-
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
سلام . من هم از نمایشگاه دیدن کردم و تاسف خوردم. این نمایشگاهها با هدف ....... راه اندازی شده و از اسامی وزارت بهداشت و دامپزشکی برای تایید کارشان استفاده میکنند. البته برخی شنیده ها حاکی است که مسولان این نهادها هم از پول غرفه ها سهم میبرند. اسم نمایشگاه سلامت است اما انواع غرفه های ریمل و خط چشم و شیرینی فروشی و محصولات اماده در این نمایشگاه جمع شده اند و نام سلامت را یدک میکشند . از حکیم مهر تقاضا دارم تحقیق کند پول اجاره غرفه ها نصیب چه افرادی شده است.
نظر شما
ادامه