کد خبر: ۸۲۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران باز هم به انتشار اخبار و مطالب بی‎ارتباط با حرفه دامپزشکی و اهداف و وظایف خود پرداخت.

به تازگی این سایت با انتشار اخباری بی ربط بجای عذرخواهی از اعضاء سازمان نظام دامپزشکی و اصلاح رویه در پیش گرفته و پرداختن به مسائل اساسی حرفه دامپزشکی، ادبیاتی دور از شأن دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی را هم بکار گرفت که این ادبیات موجب واکنش تعدادی از دامپزشکان شد.

این بار در تازه‎ترین اقدام ، سایت سازمان نظام دامپزشکی خبری درباره نامگذاری یک اسب به نام علی دایی در جریان یک نمایش در جشنواره تئاتر فجر با عنوان "یابو، سیب زمینی و علی دایی؟!!!" منتشر کرده است.

 

 

مشخص نیست انتشار این گونه اخبار چه ارتباطی با اهداف و وظایف سازمان نظام دامپزشکی دارد؟!

این در حالی است که با فرارسیدن 28 بهمن ماه سالجاری ، یک سال از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی می گذرد اما هنوز انتخاب و معرفی رئیس جدید این سازمان در هاله‎ای از ابهام قرار دارد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
0
با عرض سلام و ادب می خواستم بگم نظام دامپزشکی به جای این اخبار که دردی از جامهه دامپزشکان دوا نمی کند به فکر تعرفه های دامپزشکی در بخش خصوصی که از سال 87 اعلام نشده و ضمانت اجرایی آن فکری بکند و بخشی از سایت نظام رو به بخش اشتغال و فر صتهای شغلی همانند نظام پزشکی اختصاص دهد با تشکر.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
0
بدین وسیله مراتب اعتراض شدید خود را در مورد درج اخبار بی ارتباط با صنف و از جنس اخبار زرد که موجب وهن کلیت صنف و تخفیف جایگاه دانشمندان دامپزشک کشور است، اعلام می دارم. امیدوارم که روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی در این رویه تجدید نظر نماید.
دامپزشک 83
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
0
0
واقعا که! بنده هم در قسمت نظرات وب سایت نظام در این رابطه نظری مشابه سایر دوستان نوشتند ولی منتشر نکردند. به شخصه فکر میکنم مسولین سایت نظام از سر لجبازی !!! این مطالب را منتشر میکنند
نظر شما
ادامه