کد خبر: ۸۴۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - کارشناسان بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان مازندران با اجرای طرحی در ایام نوروز سال 91 بر نحوه عرضه انواع فرآورده های خام دامی در سطح استان نظارت می کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران با اعلام این مطلب گفت : بر اساس سیاست های سازمان دامپزشکی کشور و به استناد دستور العمل های صادره ، اداره کل دامپزشکی مازندران از 20 اسفند ماه سال 1390 تا 20 فروردین سال 91 بمدت یک ماه با تشکیل اکیپ های ثابت و سیار در سطح استان بر نحوه عرضه انواع فرآورده های خام دامی نظارت می کند.

دکتر مجید مختاری افزود : از آنجایی که استان مازندران هر سال در ایام نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافرین نوروزی است لزوم تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی روشن می‎شود و به همین سبب در صدد هستیم تا سلامت مسافرین نوروزی را تأمین نماییم.

وی در ادامه گفت : اداره کل دامپزشکی مازندران با تشکیل 34 اکیپ سیار جهت نظارت بر کارخانجات ، سردخانه های نگهداری مواد پروتئینی ، رستورانها و کلیه مراکز تولید ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و نیز 17 اکیپ ثابت مستقردر شبکه های دامپزشکی شهرستانها به دنبال تأمین آرامش و سلامت مسافرین نوروزی خواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه شبکه های دامپزشکی شهرستانهای این استان هم در تعطیلات نوروزی با استقرار کارشناس کشیک آماده پاسخگویی به سوالات مردم هستند گفت : کلیه هم‎استانی‎ها و مسافرین در صورت مشاهده عرضه فرآورده های خام دامی بصورت غیر مجاز و یا غیر بهداشتی می توانند با شبکه های دامپزشکی شهرستان تماس حاصل و موضوع را برای انجام اقدامات قانونی اطلاع دهند.

مختاریافزود : این اداره کل در جهت اطلاع رسانی اقدام به چاپ پمفلت ها و بروشورهای بهداشتی نموده است که توسط همکاران در طول این ایام توزیع می گردد و مسافرین می توانند با مطالعه این بروشورها در مواقع خرید انواع مواد پروتئینی دقت لازم را به خرج دهند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
با تشکر از آقای دکتر مختاری بابت اینهمه تداکاتی که بابت عید دیده اند خواهشمندم یکی از این اکیپ های خیلی باحال را بفرستید بازار روز ساری دست راست دالون اول مرکز عرضه فله امعاء و احشا را که از کشتارگاه مستقیما با قیمت های کذایی ارائه می کند ببندید
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
0
آقای دکتر مختاری از اکیپ شما برای این مرکز عرضه غیر مجاز خبری نشد ایندفعه مجبورم عکسهایی از این فروشگاه برای حکیم مهر بفرستم تا به عمق آلودگی آن و همچنین کیفیت عملکرد اکیپ های نوروزی خود پی ببرید شاید فکری برای این موضوع کنید
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
0
به خدا من که ........... این حرفهای آقای دکترو می خونم حالا .... چطور ....... این حرفارو بزنه خدا می دونه
نظر شما
ادامه