کد خبر: ۸۵۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
در این میان اختلاف و تقابل سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی که نمودها و مصادیق عینی هم داشت بیش از همه موجب ناخرسندی و به سبب آن خون به دل جامعه دامپزشکی کشورمان شد / اینجانب از صمیم قلب آرزو می‎کنم این روند ناصواب در سال 1391 قطع شود و به فضل الهی جامعه دامپزشکی کشورمان شاهد وحدت و اتحادی مثال زدنی و به تبع آن پیشرفت و ارتقاء شاخص‎های فنی و بهداشتی باشد...

حکیم مهر - مدیرمسئول حکیم مهر در پیام نوروزی خود با اشاره به وقایع مثبت و منفی سال 90، اختلاف و تقابل سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور را موجب خون دل خوردن جامعه بزرگ دامپزشکی کشورمان دانست.

دکتر محمد لطفی‎زاده ابراز امیدواری کرد در سال 91 این روند ناصواب قطع و وحدت و اتحاد جایگزین آن گردد.

متن پیام نوروزی مدیرمسئول حکیم مهر بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

با تقدیم سلام و احترام به همه همکاران عزیز، دامپزشکان گرانقدر، سایر رده‌های ارجمند و عموم بینندگان محترم حکیم مهر

در ابتدا صمیمانه فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را تبریک عرض می‎کنم. امیدوارم به فضل الهی سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و شادکامی در انتظار عموم ملت عزیز ایران و به ویژه بینندگان محترم حکیم مهر و همکاران ارجمندم باشد.

سالی که گذشت مملو از اتفاقات خوب و ناخوشایند برای جامعه بزرگ دامپزشکی کشورمان بود.

رونمایی از تمبر روز ملی دامپزشکی برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی، ابلاغ شیوه جدید محاسبه تعرفه قرارداد مسئولین فنی - بهداشتی، راهیابی دو دامپزشک به مجلس نهم در جریان رقابت انتخاباتی، برگزاری اجلاس OIE در ایران، تشکیل انجمن‎های تخصصی و برگزاری کنگره‌های مختلف علمی در اقصی نقاط کشور، افتتاح ساختمان جدید جامعه دامپزشکان ایران، انعکاس بیشتر مباحث و موضوعات مرتبط با دامپزشکی در صدا و سیما، تلاش مستمر همه همکاران عزیز در راستای ارتقای بهداشت در بخش دولتی و غیردولتی و بسیاری دیگر از جمله وقایعی بودند که موجبات خشنودی جامعه دامپزشکی کشورمان را فراهم آوردند.

در کنار این رخدادها بروز وقایعی هم کام جامعه بزرگ دامپزشکی کشورمان را تلخ کرد. عدم بازنگری در وضعیت پذیرش دانشجویان دامپزشکی در دانشگاهها، عدم بازبینی سرفصل‎‌های درسی رشته دامپزشکی، درگیری صنعت دام و طیور با بیماریهای مختلف، عدم بررسی نقش هدفمندسازی یارانه‎ها و تأثیر آن بر تعرفه خدمات دامپزشکی، نامناسب بودن وضعیت اشتغال دامپزشکان و بخصوص سایر رده‏های دامپزشکی، رکود برخی فعالیت‌ها در سازمان نظام دامپزشکی به سبب معطل ماندن معرفی رئیس جدید این سازمان و عدم احصاء جایگاههای شغلی دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی در سامانه خدمات کشوری و لشکری و عدم پیگیری مناسب ایفای حقوق آنان از جمله این اتفاقات بودند.

البته در این میان اختلاف و تقابل سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی که نمودها و مصادیق عینی هم داشت بیش از همه موجب ناخرسندی و به سبب آن خون به دل جامعه دامپزشکی کشورمان شد.

اینجانب از صمیم قلب آرزو می‎کنم این روند ناصواب در سال 1391 قطع شود و به فضل الهی جامعه دامپزشکی کشورمان شاهد وحدت و اتحادی مثال زدنی و به تبع آن پیشرفت و ارتقاء شاخص‎های فنی و بهداشتی باشد.

در سالی که گذشت تمام تلاش اینجانب و مجموعه مشاورین معزز حکیم مهر که از آنان صمیمانه سپاسگزاری می‎کنم بر این بود تا وعده کمک به ارتقاء سطح اطلاع رسانی در دامپزشکی که فروردین 90 مطرح شده بود محقق گردد و بحمدالله تا حدود زیادی این وعده محقق گردید و ان شاء الله این روند در سال 91 در کنار تمرکز حکیم مهر بر موضوع اصلاح قوانین تداوم خواهد یافت.

مجدداً ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، برای عموم بینندگان عزیز حکیم مهر و همکاران ارجمند از درگاه خداوند متعال سلامتی، موفقیت و شادکامی مسئلت می‎کنم و به سبب همه کاستی‎ها در سال 1390 نیز از همگان پوزش می‎طلبم.

دکتر محمد لطفی‎زاده

مدیرمسئول مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر)

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
0
بالاخره مملو (یعنی پر از ، اکثریت ) از کدوم بود مملو از خبر های بد یا خوب
Dr.A
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
0
0
با سلام ..............................................
نظر شما
ادامه