کد خبر: ۸۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - خبر 20:30 شبکه دو سیما ترجیح داد انتقادات معاون اول رئیس جمهور از نابسامانی بازار محصولات دامی و کشاورزی را از میان اظهارات وی در هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران منعکس کند.

این بخش خبری پربیننده، شامگاه شنبه 9 اردیبهشت ماه سال جاری انتقادات محمدرضا رحیمی از بی تدبیری مسئولین در ساماندهی بازار محصولات کشاورزی و پروتئین دامی را روی آنتن برد.

معاون اول رئیس جمهور در آیین گشایش هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران، صبح نهم اردیبهشت ماه با بیان چند نمونه از تفاوت قیمت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف ایران و افزایش بی رویه قیمت گوشت گفت : این ضعف در وهله اول به وزارت جهاد کشاورزی بر می گردد که باید یکبار برای همیشه این مسئله را ساماندهی کند.

رحیمی افزود : اینکه در سال گذشته به دلیل آنفلوآنزای مرغی - پرندگان - هفت میلیون قطعه مرغ تخمگذار را از دست دادیم و با کمبود مواجه شدیم و اکنون با انباشت آن مواجه هستیم نشان می‎دهد که این ضعف در بخش دامپزشکی هم هست و نه آن زمان برنامه داشتیم و نه الآن!

گوینده اخبار 20:30 این خبر را بدین شکل آغاز کرد :

" غربت دامپزشکان! این جمله ای بود که محمد رضا رحیمی در کنگره دامپزشکی ایران امروز بارها و بارها از آن سخن گفت و بر عزم دولت دهم برای رفع این غربت تأکید نمود."

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر گوهري
|
-
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
0
0
به نظرم اين عبارت غربت دامپزشكان از توي صحبت هاي آقاي رحيمي خيلي خوب انتخاب شده
به دكتر لطفي زاده عزيز و همكاران محترمشون پيشنهاد مي كنم از اين عبارت توي گزارش ها، تحليل ها و از همه مهمتر نامه هايي كه كار مي كنند زياد استفاده كنن تا وعده هاي آقاي رحيمي خيلي زود تموم نشه.
سپاس.
نظر شما
ادامه