کد خبر: ۹۰۵
اولین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 آذر ماه سالجاری در تهران برگزار می شود. در این کنگره از مقام علمی استاد و چهره ماندگار کشورمان دکتر حسن تاج بخش تقدیر بعمل خواهد آمد...
vetlablogog_0_45792

 

حکیم مهر -  اولین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 آذر ماه سالجاری در تهران برگزار می شود.

در این کنگره از مقام علمی استاد و چهره ماندگار کشورمان دکتر حسن تاج بخش تقدیر بعمل خواهد آمد.

بنابر اعلام دبیرخانه کنگره ، در آیین گشایش کنگره پس از خیرمقدم گویی رئیس سازمان نظام دامپزشکی و سخنرانی مقامات و مسئولین مختلف اعم از وزیر جهاد کشاورزی، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ، رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ، نماهنگی جهت تجلیل از مقام شامخ استاد گرانمایه و چهره ماندگار ، دکتر حسن تاجبخش به نمایش در خواهد آمد و رئیس سازمان نظام دامپزشکی از ایشان به جهت عمری مجاهدت علمی و افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان تقدیر بعمل خواهد آورد. سپس استاد دکتر تاج بخش به سخنرانی خواهد پرداخت و در بخش پایانی نیمروز اول دبیر علمی کنگره (دکتر نیکبخت) گزارشی به حضار از روند دریافت و داوری مقالات ارائه می نماید.

جهت مشاهده برنامه تفصیلی دو روزه کنگره و ترتیب ارائه مقالات و سخنرانی ها در پانل های مختلف بر روی آدرس زیر کلیک نموده و فایل ذیل را دریافت نمایید :

 

http://www.hakimemehr.ir/upload_images/images/vetlab88program_0_66653.pdf

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از عناوین پوسترها و سایر موارد هم می توانید به آدرس سایت کنگره به نشانی http://www.vetlab88.com مراجعه نمایید.

 

 

نظر شما
ادامه