کد خبر: ۹۰۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - شبکه ایران نوشت : مه‎آفرید خسروی در دوازدهمین جلسه رسیدگی به فساد بزرگ بانکی در قسمتی از دفاعیاتش از مسئولیت برادر مدیرعامل سابق بانک صادرات در امر واردات گوشت سخن گفته بود.

برای اطلاع از صحت سخنان مه آفرید خسروی، برخی از مسئولان در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی در گفت گو با شبکه ایران در این خصوص اظهار بی اطلاعی کردند تا اینکه دکتر صمد یگانه، مدیرکل قرنطینه سازمان دامپزشکی تایید کرد فردی به نام جهرمی که یکی از بستگان مدیرعامل سابق بانک صادرات است در حال حاضر به فعالیت در امر واردات گوشت مشغول است.

توضیحات تکمیلی شبکه ایران و تکذیبیه سازمان دامپزشکی :

در پی انتشار خبر فوق پس از ساعتی فردی که ادعا می نمود برادر مدیر عامل سابق بانک صادرات است از قول آقای دکتر یگانه اقدام به تکذیب خبر نمود و عنوان کرد که دارای کارت بازرگانی نبوده و در امر واردات گوشت دخالتی ندارد.

وی ادامه داد که دکتر یگانه در حال تنظیم تکذیبیه این خبر است که تحریریه شبکه ایران از این امر استقبال نموده و عنوان کرد که این تکذیبیه بهمراه فایل صوتی ایشان در مصاحبه با شبکه ایران برای تنویر افکار عمومی منتشر می گردد.

به فاصله ساعتی آقای داودی از سازمان دامپزشکی کشور تماس گرفته و شماره فکس مجموعه را برای ارسال تکذیبیه سازمان دامپزشکی کشور درخواست نمودند که خبرنگار مربوطه تاکید کرد سخنان فوق از طرف آقای یگانه منتشر شده و فایل صوتی مصاحبه موجود است . آقای داودی درخواست کردند تا دوباره این مساله را با مسئولین خود در میان بگذارند که پس از ساعتی دوباره تماس گرفته شد و پس از دریافت شماره فکس تکذیبیه ای برای شبکه ایران از طرف روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ارسال گردید.

اما چند نکته به قلم شبکه ایران :

1- متن تکذیبیه عینا خبر مربوط به این شبکه را منتشر نموده و تنها در جمله آخر خود عنوان کرده که "این در حالی است که دکتر یگانه مدیرکل دفتر قرنطینه و بین الملل سازمان دامپزشکی هرگونه اظهار نظر در رابطه با شخص نامبرده را تکذیب کرد." این ادعا در حالی مطرح می شود که شبکه ایران آمادگی دارد تا فایل صوتی مصاحبه وی را برای تنویر افکار عمومی منتشر نماید.

2- در تماس مجددی که خبرنگار شبکه با دکتر یگانه داشت ، وی بر اظهار نظر در مورد آقای جهرمی صحه گذاشته و عنوان کردند که نگفته ام برادرآقای جهرمی در واردات گوشت فعالیت دارد . این در حالی است که شبکه ایران ادعایی در رابطه با برادر آقای جهرمی مدیرعامل سابق بانک صادرات نداشته و صرفا پیرامون شخصی به نام جهرمی اطلاع رسانی نموده است. و اگر دوستان محترم سازمان دامپزشکی تمایل دارند؛ این شبکه آمادگی دارد تا فایل صوتی این مکالمه را نیز منتشر نماید.

3- گفتنی است که جناب آقای مشکوة معاونت محترم بهداشتی آن مجموعه در هنگام مصاحبه شبکه ایران با دکتر یگانه در مصاحبت با وی بودند و در گفت و گو با این شبکه ، مصاحبه ما را با مدیرکل قرنطینه آن سازمان تایید کرده اند که فایل صوتی این گفت و گو نیز موجود می باشد.

حال ابهاماتی که مطرح می شود این است که اولا فردی که خود را برادر آقای جهرمی می خواند چگونه متوجه شده است که آقای یگانه در حال تقریر تکذیبیه است؟ دوما چگونه می شود که برخی مسئولین با علم به اینکه می دانند سخنانشان ضبط می شود حاضر به تکذیب می شوند که این رفتارها شائبه فشار فراقانونی را ایجاد می کند؟ و سوما چگونه یک سازمان عریض و طویلی همچون سازمان دامپزشکی کشور با علم به اینکه فایل صوتی مصاحبه در شبکه موجود است در اقدامی عجولانه اقدام به انتشار تکذیبیه ای می کند که حتی شماره نامه ندارد؟

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ل.و.
|
-
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
..... زیاد تعجب نکنید آقای .... که شما می فرمایید منظورتان دکتر .... ... است که براساس ارتباط خاص با آقای ...... بدون سابقه یک روز فعالیت ..... و تخصصی جایگزین فردی شده است که آن فرد علاوه بر بیش از ..... سابقه کار ...... می باشد، جهت تنویر افکار عمومی از آقای .... ... که ..... بوده است سئوال بفرماییدچه ارتباطی بین کت و شلوار ....، برگزاری اجلاس ،مجوز گوشت و شرکت های مرتبط با پرونده فساد اخیر وجود دارد آن وقت به علت ......... پی خواهید برد
کارشناس اداره کل دامپزشکی تهران
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
آقای دکتر ............از ....... سازمان قبلا در ...... سازمان همراه ...... فعلی ..... بود که اخراج شد حالا هم ..... و به رتق و فتق امور می پردازد از جمله ..........
کارشناس اداره کل استان فارس
|
-
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
وقتی که افراد باتجربه و با تعهد ....... در اختیار بخش غیر فنی گذاشته می شوند .......... چه انتظاری ........می رود ...........
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
0
0
بر اساس گفته مطلعین :داستان مه آفرید و دکتر ..... و گوشت و اروپا سر درازی دارد
نظر شما
ادامه