کد خبر: ۹۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مدیر کل دامپزشکی استان البرز اعلام کرد: هم اکنون تمام مرغداری‌های این استان زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند.
دکتر سید اصغر برایی‌نژاد در کرج اظهار داشت: در مدیریت امروز هیچ کس منکر منافع و ضرورت بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای نیست و در هر کاری قرار گرفتن تحت پوشش این خدمات جزو ضروریات است.

وی تصریح کرد: این امر در حوزه دامداری به ویژه برای فعالان بخش خصوصی از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که صنعت دامداری همواره با خطراتی روبه‌رو بوده که در صورت عدم برخورداری از حمایت بیمه‌ای، آسیب بسیار زیادی با صنایع فوق وارد خواهد کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: طبیعی است که بخش خصوصی در بسیاری از مواقع توان مالی جبران خسارات وارده را ندارد و بسیاری از دامداران در زمان وقوع خسارت به عنوان نمونه شیوع یک بیماری دامی، به دلیل عدم بهره‌مندی از حمایت بیمه‌گران، به طور صد در صد متضرر شده‌ و دیگر توان جبران خسارت را نداشته‌اند.

لزوم کاهش تعرفه بیمه دام‌ و طیور

برایی‌نژاد تاکید کرد: به همین دلیل همواره به دامداران توصیه شده که تحت هر شرایطی از خدمات بیمه‌ای برخوردار باشند.

وی یادآور شد: البته تحقق این مهم نیازمند ایجاد شرایط مناسب است و اگر هزینه دریافت خدمات فوق به صورتی تعیین شود که دامداران توان پرداخت آن را نداشته باشند، به طور قطع استقبالی نیز از آن نخواهند داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان البرز تاکید کرد: بنابراین لازم است که تعرفه خدمات بیمه‌ای در حوزه صنعت دامداری به صورتی تدوین و تعیین گردد که دامداران از آن استقبال کنند.

این مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا دامداری‌های استان البرز از خدمات بیمه‌ای برخوردار هستند؟ گفت: چندی پیش در این زمینه آماری تهیه شد که نشان می‌دهد تمام مرغداری‌ها در این استان زیر پوشش بیمه قرار دارند.

وی متذکر شد: البته در دامداری‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم و به دلیل بالا بودن تعرفه‌ شرکت‌های بیمه برخی از دامداری‌ها از خدمات بیمه‌ای برخوردار نیستند که لازم است برای رفع این مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شود.

برایی‌نژاد در پایان اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و تعامل بیشتر شرکت‌های بیمه‌گر و دامداران استان البرز، همه دام‌ و طیور پرورش یافته در این استان زیر پوشش بیمه قرار گیرند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار
|
-
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
از افاضات ايشان استفاده كرديم......
نظر شما
ادامه