کد خبر: ۹۸۲۹

حکیم مهر - جلسه برنامه ریزی بودجه شعب موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با حضور رئیس موسسه، معاونین، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و رؤسای شعب این موسسه برگزار شد.

در این جلسه که درمحل موسسه رازی (کرج) برگزارشد، رئیس موسسه رازی اظهار داشت: فعالیت ها باید به گونه ای مدیریت شود تا هزینه کرد بودجه در جهت تقویت تولیدات موسسه باشد و بین هزینه کردها و تولیدات توازن منطقی ایجاد شود.
دکتر هادی فامیل قدکچی افزود : رویکرد ما تقویت شعب موسسه در راستای افزایش تولیدات است اما می بایست درهزینه ها صرفه جویی کنیم و هزینه ها را به سمتی هدایت کنیم که مورد نیاز و ضروری باشد.


وی همچنین گفت : در حوزه پژوهشی و تولید در موسسه و شعب فعالیت های خوبی آغاز شده که امیدوارم در سالجاری به افزایش درآمد مناسب منجر شود.
رئیس بزرگترین مرکز تولیدات واکسن در خاور میانه اضافه کرد: اخیرا موسسه رازی موفق به اخذ تائید یه های لازم برای تولید واکسن های DTP و MMR شده که در آینده نزدیک تولید واکسن DTP آغاز خواهد شد.
دکتر قدکچی ادامه داد: طرح کسب دانش فنی 15 نوع واکسن دامی را در دستور کار موسسه داریم و علاوه بر آن تعدادی ازپروژه های پزشکی را نیز که به عهده این موسسه گذاشته شده، اجرا خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
ادامه