کد خبر: ۹۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اهواز اعلام کرد: کشتارگاه سنتی دام شهرستان حمیدیه بدنبال مصوبه کمیته ساماندهی کشتارگاههای دام استان به دلیل نواقص بهداشتی تعطیل شد. 

دکتر اسدی با بیان اینکه سیاست دامپزشکی و هدف نهایی در جهت تأمین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت عمومی تعطیلی کشتارگاههای سنتی و رفع نواقص بهداشتی آنها است افزود: تعطیلی کشتارگاههای حمیدیه در همین راستا بوده است و هماهنگی های لازم جهت تعطیلی سایر کشتارگاههای سنتی استان نیز انجام شده و امیدواریم بتدریج با خروج این کشتارگاهها از چرخه تولید دیگر شاهد مشکلات بهداشتی برای مصرف کنندگان نباشیم.
وی در پایان گفت: در حال حاضر با هماهنگی های صورت گرفته گوشت کشتار روز شهروندان عزیز حمیدیه با خودروی سردخانه دار، از کشتارگاه دام اهواز تأمین می شود و در این خصوص هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلچین
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
0
0
آقای دکتر بستن کشتارگاه یک منطقه که مردم از گوشتش استفاده می کردند اقتدار نیست! برای ایجاد جامعه ایده آل باید مشکلات را اصلاح کرد ومن فکر نکنم بستن یک کشتارگاه در این راستا باشه.بهداشت امری محبوب در بین انسانهای جامعه هست ولی با بستن مثلا یک کشتارگاه مشکلاتی برای مردم اون جامعه ایجاد میشه که این محبوبیت رو از بین ببره. به امید روزی که کارهامونو با تدبیر پیش ببریم.
نظر شما
ادامه