کد خبر: ۱۰۰۵۵

حکیم مهر - دکتر رضا عامری مدیرکل دامپزشکی استان سمنان باتفاق دکتر علی جاویدپوررئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سمنان بانماینده مردم سمنان و مهدیشهر درمجلس شورای اسلامی دیدار کردند .
دراین دیدار دکتر عامری ضمن برشمردن اهمیت فعالیتهای دامپزشکی دربهداشت عمومی و امنیت غذایی و همچنین اقتصاد ملی نکاتی را بیان نمود و به پتانسیل های  دراستان و شهرستان سمنان پرداخت و خواستار توجه بیشتر قوه مقننه به مسائل مربوط به دامپزشکی شد.
درادامه وی همچنین به پایین بودن حقوق و مزایا و دستمزد پرسنل خدوم دامپزشکی اشاره و اظهار کرد : علیرغم مساعدتهای مسئولین استانی متاسفانه سهم دامپزشکی از اعتبارات بخش کشاورزی بسیار پایین است و ساختمانهای دامپزشکی موجود که قدمتی بالای 40 سال را دارند که می بایستی مساعدتهای لازم را دراین زمینه ها صورت گیرد .
دکتر جاویدپور نیز براهمیت کنترل و پیشگیری از بیماریهای واگیر دار دام و بیماریهای مشترک اشاره و عنوان نمود: متاسفانه سهم دامپزشکی از اعتبارات حوزه سلامت صفر است و چنانچه اعتبارات مورد نیاز تامین نگردد می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بهره برداران وارد نماید.
درپایان مهندس خسروی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر ضمن تشکر و قدردانی از توجه به موضوع بهداشت عمومی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و مساعدت اعلام نمود و خواستار طرح موضوعات در کارگروه های اختصاصی بخش کشاورزی شهرستان شد.

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه