کد خبر: ۱۰۵۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - در آستانه فرارسیدن هفته گرامیداشت دامپزشکی ، رئیس سازمان دامپزشکی کشور ، به استان سیستان و بلوچستان عزیمت نمود.


دکتر سید محسن دستور ، ضمن دیداری صمیمی با جمع کارکنان دامپزشکی استان ؛ از اولین پویانمایی دامپزشکی کشور ، تحت عنوان " ماجراهای مزرعه دوستی – بیماری تب مالت " ، که توسط اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان تهیه شده ، رونمایی نمود .
 رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت :  کاهش قابل ملاحظه درصد مبتلایان به بیماریهای مشترک ، مرهون تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام دامپزشکی ، در خط مقدم مبارزه با بیماریهای قابل انتقال بین انسان و دام می باشد که با انجام اقدامات پیشگیرانه ایی همچون اقدامات بهداشتی – قرنطینه ای ، واکسیناسیون ، سمپاشی دام و جایگاه نگهداری آن ، اجرای برنامه ها و کلاس های آموزشی با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط ، تهیه و توزیع مجموعه های جذاب ، مفید ، اثرگذار و کاربردی... تحقق یافته است.

وی این موفقیت را به تمامی تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت.

 


 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار سازمان
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
0
0
بهتر است آقای دکتر دستور بجای سفرهای استانی بی اثر و بی نتیجه به وضعیت ستاد سازمان برسد که متاسفانه هیچکس سر کارش نیست و کسی جوابگو نیست.استانها خودشان مدیرکل و معاون و مدیر دارند و الحمدلله کارشان را بلدند و چوابگوی کارهایشان هستند ولی در سازمان دامپزشکی کشور که باید مرکز برنامه ریزی و مدیریت بیماریها باشد همه کارها به امید خدا رها شده و کسی جوابگو نیست و صرفا روزها سپری میشود بلکه تغییری حاصل شود و وضعیت بهتر شود.
کارشناس سازمان
|
-
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
0
0
جناب آقای دکتر دستور
با سلام و عرض ادب به محضر شریف مستطاب عالی
برادر عزیز،قربانت شوم،تصدقت،برای رونمایی از یک پویانمایی یا بقول بچه ها کارتون چرا اینهمه راه تا سیستان رفته ای......؟؟کافی بود یک نگاهی به همین سازمان بیاندازی خودش یک پویانمایی زنده است و پویایی و پیشرفت از سر و رویش میبارد.با این انتصابهای خارق العاده و بی نظیر اخیر و قدیم آیا شما از این سازمان پویا تر سراغ دارید؟انشالله در اولین فرصت که احتمالا شش ماه حداقل طول میکشد یکی را هم برای مدیریت دارویی تعیین کنید تا این تیم از این هم که هست بهتر شود.
دامپزشک همکار
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
0
0
همکاران گرامی
...بسیار وخیم تر و نابسامان تر از آن چیزی است که در تصور بگنجد.متاسفانه ..... نسبت به استانها از بالا به پایین(ارباب و رعیتی)نگاه می کنند.خیلی کم پاسخگو هستند.با نبود یکی،فرد دیگری بعنوان جانشین پاسخگو نیست.امرانه برخورد می کنند.برخی دفاتر نظیر دفتر .... نیز که هر جور بخواهند رفتار می کنند(آمرانه،از روی سلیقه،پاسخگویی غیر شفاف و سایر مسائل پشت پرده و ...).با این روال هیچ امیدی به بهبود وضعیت نیست.فقط با تبلیغات و بزرگ نمایی کارهای کم ارزش،سعی در .... دارند.از آقای دکتردستور، بازرسی و حراست سازمان بیش از اینها انتظار می رود.کمی بیشتر دقت و نظارت کنند تا ان شاءالله وضع بهتر شود
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
0
0
حکیم مهر عزیز
لطفا در درج مطالب ضمن رعایت ضوابط،امانتداری کن.زیرا بنده در نظرم قبل از بسیار وخیم تر و نقطه چین نگذاشتم.من قسد و هدف شما را قهمیدم ولی این کار درستی نیست.موفق باشید. همکار دامپزشک
نظر شما
ادامه