کد خبر: ۱۱۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - بسته بندی آلایش لاشه های ذبح شده در کشتارگاههای استان کرمان در دستور کار دامپزشکی استان کرمان قرار گرفت . 
مدیرکل دامپزشکی کرمان در نشست هماهنگی اجرای طرحهای دامپزشکی سیرجان با اعلام این خبر گفت : این اقدام در راستای سلامت کامل گوشت سفید و قرمز برای مصرف کنندگان است که در آن قطعات گوشت سفید و قرمز اعم از دل ،قلوه ،جگر و کله پاچه بصورت بسته بندی به بازار مصرف ارسال شود .

دکتر دهقانی از خودکفایی تولیدات مرغ و گوشت در حد نیاز مصرف استان خبر داد و گفت : سالیانه 30 میلیون قطعه مرغ و 40 هزار تن گوشت قرمز تولید می شود .وی با اشاره به جمع اوری کشتارگاههای سنتی در استان گفت : امسال 2 کشتارگاه جدید را درشهرستان سیرجان راه اندازی خواهد شد .توحیدی فرماندار سیرجان نیز در این جلسه برای رفع مشکلات و تامین اعتبارات مورد نیاز دامپزشکی این شهرستان قول همکاری داد و بر اجرای طرح الایش لاشه های دام تاکید کرد .

دکتر زینلی مسئول دامپزشکی سیرجان هم گفت : بازرسین اداره دامپزشکی سیرجان در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا بر کشتار دامها که برای ادای نذر انجام می شود نظارت دارند .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همكار
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
جناب آقاي دكتر دهقان يكي از مديران بسيار توانمند دامپزشكي كشور ميباشند و خدمات و برنامه ريزي هاي ايشان در دامپزشكي فارس سبب شد كه دامپزشكي فارس جهش بسمت جلو داشته باشد متاسفانه بر اثر برداشت ناصحيح تيم مديريت سازمان ايشان در برحه اي حساس بركنار شدند اما توانمنديهاي ايشان سبب شد تا در استاني ديگر دعوت بكار گردند
نظر شما
ادامه