کد خبر: ۱۱۸۵۵
حکیم مهر - صندوق بیمه کشاورزی تا یکم بهمن‌ماه سال جاری شش‌هزار و 860 میلیارد ریال غرامت به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند، پرداخت کرد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با اعلام این مطلب گفت: این صندوق در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌گذاران، سامانه و میز امداد با 20 خط تلفن ویژه راه‌اندازی کرده است. این میز امداد پاسخگوی 24 ساعته کشاورزان و مسئولان است.

محمدحسین صفرپورطاهر افزود: این سامانه دارای شماره تلفن 64009261 است و کسانی که پیگیر خسارت‌های وارده بوده‌اند یا مشکل و انتقادی داشته باشند، می‌توانند 24 ساعته با شماره فوق تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه در این بخش پس از ثبت موارد اطلاع داده شده نسبت به پیگیری سریع مسائل و مشکلات مطروحه اقدام و نتیجه را به متقاضی اعلام می‌کنند.

صفرپورطاهر ادامه داد: هر مشکلی که در بیمه کشاورزی به‌وجود آید، می‌تواند بدین ترتیب به سرعت به مسئولان ذی‌ربط اطلاع‌رسانی شده و در جهت رفع آن اقدام شود.

153 محصول کشاورزی تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی

این مقام مسئول تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزی که تا پیش از این 151 مورد را تحت پوشش قرار داده بود، با اضافه کردن دو محصول جدید به لیست خود، در حال حاضر 153 محصول کشاورزی را تحت پوشش خود دارد.

وی در پایان یادآور شد: ماهیان خاویاری و انبه از محصولاتی هستند که بیمه آن در روزهای اخیر مورد تصویب قرار گرفت تا به لیست محصولات بیمه‌شده کشاورزی بپیوندد که در صورت بروز خسارت در باغ‌های انبه و ماهیان خاویاری بیمه‌شده، صندوق بیمه کشاورزی مسئول پرداخت غرامت خواهد بود.

 

نظر شما
ادامه