کد خبر: ۱۲۴۲۱
تعداد نظرات: ۵۸ نظر
مصاحبه جناب اقای دکتر نوری در درجه اول در حقیقت تضییع حقوق اساتید ایشان بوده است / چگونه است که ایشان فقط در حد واکسیناتور آموزش دیده اند و خود ایشان نیز که امروز به این درجه و منزلت رسیده اند / نام نیک رفتگان ضایع مکن...تا بماند نام نیکت پایدار...
nianooridr

حکیم مهر - در پی انتشار گفتگوی دکتر محمد نوری استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در روزهای پایانی سال 91، یک استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به این گفتگو واکنش نشان داد.

 (دکتر محمد نوری)

 (دکتر امیر نیاسری)

 

دکتر امیر نیاسری در پیامی که ذیل این گفتگو ثبت نموده اینچنین به گفتار دکتر نوری درباره تلف کردن عمر در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران واکنش نشان داده است :

" سلام
اینجانب بنوبه خود خدمت جناب آقای دکتر نوری ارادت خاص داشته و ایشان را فردی عالم و توانمند در حوزه تخصصی خویش می دانم. همواره علاقه مند به همکاری و مصاحبت با ایشان بوده و هستم. همچنین اعتقاد دارم که ایشان نیز می توانند در زمره افرادی که می تواند بعنوان چهره ماندگار معرفی گردند قرار گیرند.

مصاحبه ایشان را بدقت مطالعه نمودم. اما از اینکه ایشان اظهار تاسف از تحصیل در دانشگاه تهران نمودند و فرمودند که دانشگاه تهران به اندازه یک واکسیناتور هم به ایشان چیزی یاد ندادند بسیار متعجب و متاسف شدم.
بطور قطع نظر ایشان در این خصوص نظر شخصی و محترم بوده ولی به اعتقاد اینجانب صحیح نمی باشد و بر اساس مطالب مطرح شده خود ایشان در مصاحبه شان بنظر می رسد نظر ارائه شده ناشی از مشکلات دوران تحصیلات تکمیلی و بعد از آن مشکلات استخدامی ایشان در دانشگاه تهران بوده است. البته مشکلات پیش آمده برای ایشان قابل تامل بوده و بنظر می رسد با توجه به زمان رخداد حوادث بخش عمده ای از مشکلات پدید آمده برای ایشان نیز در اختیار دانشگاه تهران نبوده است. اما در خصوص اظهار نظر ایشان باید عرض نمایم که اعتبار دانشگاه تهران و از آن جمله دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در سطح ایران و جهان بهیچوجه قابل تردید نیست و با اظهار نظر فرد یا افرادی مخدوش نمی شود. تقاضا می کنم در اظهار نظرها منصفانه عمل کنیم. مصاحبه جناب اقای دکتر نوری در درجه اول در حقیقت تضییع حقوق اساتید ایشان بوده است. در دوره تحصیل ایشان دانشجویان اثر گذار بسیاری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اند. چگونه است که ایشان فقط در حد واکسیناتور آموزش دیده اند و خود ایشان نیز که امروز به این درجه و منزلت رسیده اند بطور قطع پایه های این ارتقاء را در دانشگاه تهران سپری نموده اند. در خاتمه این شعر سعدی شیرازی را تقدیم ایشان و دوستاران علم و دانش می نمایم:

نام نیک رفتگان ضایع مکن
تا بماند نام نیکت پایدار

از ارادتمندان استاد ارجمند جناب آقای دکتر نوری

دکتر نیاسری
استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران "

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
همکار دانشگاهی
|
-
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
0
صمیمانه از احساس مسئولیت استاد ارجمند جناب آقای دکتر نیاسری در رابطه با این موضوع تشکر و قدردانی می نمایم. بدیهی است تحصیل در دانشگاه تهران همواره برای همگان آرزو و برای فارغ التحصیلان آن افتخار بوده است.
دانشجوی سابق دکتر نوری
|
-
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
3
0
با سلام
ضمن تشکر از این استاد محترم.بنده با نظر ایشان نیز موافق هستم چراکه در دوران تحصیل خود دکتر نوری چیز زیادی به ما یاد ندادند هرچند که بار علمیشون زیاد بود اما قابل انتقال به ما نبود.این نظر من فقط نیست نظر بیشتر همکلاسیام هم بوده و هست. با تشکر از اساتید محترم
دامپزشک
|
-
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
0
با سلام، در شرایطی که اساتید محترم دانشکده های بزرگ به جنگ تبلیغاتی مشغول هستند این دانشکده های کم نام ونشان هستند که جور آموزش دامپزشکی را به معنای واقعی به ویژه در علوم بالینی می کشند.،به عنوان مثال در دانشکده گرمسار روزانه چندین بیمار به کلینیک مراجعه می کنند و به جرأت دانشجویان این دانشکده روزانه چند برابر یک ماه دانشجویان دانشگاه تهران کیس می بینند.در این شرایط اساتید معظمی مثل دکتر نیاسری شایسته است که به بهبود وضعیت آموزشی دانشکده های اسم و رسم دار!بیندیشند.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
1
جناب آقای دکتر نیاسری، استاد ارجمند و محقق بزرگ

جنابعالی پرسش فرموده اید چگونه فردی با آموزش در حد واکسیناتور به چنین جایگاه و معلوماتی دست می یابد، پاسخ شما را در این حد عرض کنم که احتمالا شما با ورزش بیگانه نیستید. آیا احسان حدادی که در المپیک مدال المپیک آن هم نخستین مدال تاریخ دو و میدانی ایران را کسب نمود با محبت های بیکران!! فدراسیون مربوطه بدان نائل آمد که دکتر نوری از کرامات پرفسورهای عالیقدر نائل گشته باشد؟ خواص دانشمند در دامپزشکی را به اساتید عوام تعمیم ندهیم. متاسفانه رانت خواری و تمایل به حفظ مقام آن هم به هر نحوی سبب گردیده اظهار نظرهای نادرست زیاد گردیده و یا سکوت در فضای این رشته جاری گردد. البته منظور بنده حقیر و سراپا تقصیر پرفسورهای عالیقدر و بلند مرتبه ای چون شما نبوده و نیست!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
0
0
ممکن است بفرمایید همکار ..... شما که سالها نان دانشگاه تهران را خورده و به خودش پروفسور گفته چه طور شده که اکراه دارند از اسم دانشگاه تهران ........که شاید در حد تکنسین در کشتارگاه بهشان کار بدهند و البته کثر منزلت والای ایشان است که اسمی از دانشگاه تهران ببرند-
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
0
0
به ... آقایون برخورد بهتره یه بیانیه صادر کنند.-
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
0
3
زنده باد دکتر نوری که مثل خیلی ها که سکوت کرده اند، سکوت نکرد و از وضعیت اموزش انتقاد کرد...
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
2
1
به تعصب دکتر نیاسری می بالیم و خوشحالیم که دکتر نیاسری ما احسان حدادی نیست ولی همه می دونن سر کلاس دکتر چجوری درس می دن. خوشحالیم دانشگاه تهران از دانشگاه گرمسار کمتر کیس دارد ولی هرجا اسم دانشگاه تهران میاد اعتبار با خودش میاره و مسلم بدونین فارغ التحصیل دانشگاه تهران رو به هرچی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد که هیچی، دانشگاه های دیگه ام برتر می دونن. خوشخالیم چون دانشگاه تهران جاییه که همه به درس خوندن توش قبطه می خورن. از استاد ارجمندم دکتر نیاسری متشکرم چون حرف دانشجویان این دانشکده را زدند. دانشجویانی که برای ورود به این دانشگاه از همه بیشتر درس خواندند و بیداری کشیدند. شما فکر کنین حدادی هستین و کیس زیاد دارین. اصن شما خوب ما بد!
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
0
1
سلام
زنده باد دکتر نوری. من از مصاحبه ی ایشون لذت بردم به این چیزام کار ندارم کی داره از واقعیت فرار میکنه.دانشجوی شیراز
پاسخ ها
یک دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
سلام و درود دانشجوی بزرگوار.بنابر اینکه دانشجو هستید و بر فرض اینکه،از عزیزان زیر پنج ترم دانشجویی باشید،می توان نحوه پاسخگویی شما را قبول کرد.ولی اگر از گردوخاک نوجوانی فاصله گرفته اید،لحن پاسخگویی شما درست نیست.درست است که مدرک دکتری در هر زمینه ای الزاما باعث بهبود فرهنگ زندگی مان نمیشود،ولی اگر لحن شما همواره همین باشد،آنگاه باید به صحبتهای دکتر نوری بیشتر اندیشید.باشد که شرایط هیچ دانشگاه ما،بد نباشد
یک همکار
|
-
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
1
استاد محترم جناب دکتر نیاسری و دانشجویان محترم دانشگاه تهران خواهشمند است به جای موضعگیری های احساسی ، نسبت به نظرات دیگران اندکی تأمل فرمایید که :عیب تو گر آینه بنمود راست ، خود شکن آینه شکستن خطاست!
فارغ التحصیل دامپزشکی
|
-
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
3
با سلام
اینجانب از معدود افرادی هستم که به دلایلی تجربه درس خواندن در هر دو دانشکده دامپزشکی (چمران اهواز و دانشگاه تهران) را دارم و تجربیات خودم را بیان میکنم.
باید صادقانه بیان کرد که دانشگاه تهران دارای اساتید بنام و مطرح در عرصه دامپزشکی است و این مزیت در نحوه آموزش و تشریح مطالب در مورد اکثر دروس تئوری برای بنده کاملا روشن و واضح بود. در حالیکه در زمینه دروس عملی (به جز مطالب مرتبط با دام های کوچک و حیوانات خانگی) دانشگاه تهران از بسیاری از دانشگاه ها از جمله چمران اهواز ضعیف تر است.
جای تآسف دارد که دانشگاه تهران در تهیه کیس برای بیمارستان مردآباد همچنان با مشکل روبروست. همچنین به دلیل بعد مصافت بیشتر زمان کارآموزی و کارورزی دانشجویان در این مسیر از بین می رود. ضمنا متأسفانه دیده شده بعضی از اساتید بالینی در زمان درمان با مخفی کاری مانع از یاد گرفتن دانشجو شده اند!
البته باید گفت که دانشگاه چمران نیز فاقد فارم آموزشی (گاوداری و مرغداری) است و این مسئله از نظر بنده یک نقطه ضعف بزرگ است ولی در مقابل بیمارستان آموزشی در محل دانشکده است و تعداد مراجعات قابل قبولی دارد.
در پایان به آقای دکتر نیاسری یادآور میشوم اعتبار یک دانشگاه به نام آن نیست بلکه به میزان سواد فارغ التحصیلان آن است و فکر میکنم منظور آقای دکتر نوری از لفظ واکسیناتور در مصاحبه کذایی مقایسه کلی کیفیت آموزش در ایران با کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس بوده است.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
0
اول اینکه به نظر بنده درج اینگونه مطالب بین اساتید دانشگاه ها، صحیح نیست. این وسط هم تعدادی دانشجو که هنوز سال ها باید درس بخوانند و به قولی دود چراغ بخورند تا سری توی سرها درآورند، به خود اجازه می دهند و حرمت اساتید یا دانشگاه ها را زیر سوال می برند. دوم اینکه دوستان توجه داشته باشند استاد دکتر نوری (که البته بنده افتخار شاگردی ایشان را نداشته ام)، دانشگاه تهران را با دانشکده سلطنتی دامپزشکی لندن مقایسه کرده اند. خوب شاخص های هر دانشگاهی به راحتی امروزه به مدد اینترنت و روش های ارزیابی در دسترس است، تهران، شیراز، اهواز، گرمسار، لندن و غیره. باید همه یاد بگیریم در فضای علمی بر اساس شاخص ها صحبت کنیم. سوم اینکه بنده در دوران تحصیل در سه مقطع در سه دانشگاه آزاد کرج، علوم و تحقیقات تهران و تهران درس خوانده ام. در هر سه آنها هم اساتید به واقع بسیار خوب و توانمند دیده ام و البته در هر سه هم دانشجویان بسیار خوب و علاقمند دیده ام. قضاوت اینچنین کلی، خارج از دید علمی است و نمی توان و نباید با یک جمله کلی، در مورد همه اساتید یک دانشگاه (حتی دورافتاده ترین دانشگاه ها) قضاوت کرد. گاهی که در کنگره های کوچک شهرستان ها شرکت می کنم اساتیدی را می بینم بسیار با سواد و توانمند که به دلایل شغلی یا زندگی، مشغول به کار در یک واحد دانشگاهی بدون اسم و رسم هستند، اما خود را به روز نگهداشته اند و بسی هم مورد علاقه دانشجویانشان هستند.
دانشجوی دکتر نوری
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
1

جناب آقای دکتر نیاسری
استاد ارجمند دانشگاه تهران

با سلام و عرض ادب

به استحضار میرساند انتقاد از وضعیتی و یا سیستمی به معنای ضایع کردن نام بزرگان و یا اساتید نیست.شایسته بود استادی چون جنابعالی متن مصاحبه ایشان را با تامل و دقت بیشتری مطالعه می فرمودید و به محض اینکه ایشان اسم دانشگاه تهران را آوردند به شما و دیگر اساتید محترم آن دانشگاه بر نخورد.در متن مصاحبه این جمله دقیقا از ایشان خدمت شما جهت دوباره خوانی ارائه می شودبهترین استاد دوره ی دکترای عمومی ام را اقای دکتر رضا نفیسی می دانم.چون از ایشان خیلی چیز یاد گرفتم.استاد بیوشیمی ما بودند.با این جمله متوجه خواهند شد که استاد گرانقدر دامپزشکی کشور (دکتر نوری) حق اساتید خود را ضایع نکرده و نام و درس ایشان در ذهنشان نقش بسته است. کسانی که منصفانه به متن مصاحبه آقای دکتر نوری نظر داشتند میتوانند قضاوت کنند .ای کاش دیگر اساتید دانشکده های دامپزشکی کشور مثل ایشان دلسوزانه منتقد وضعیت علمی دانشکده های دامپزشکی و دامپزشکان بودند.
دکتر ضفر پور
|
-
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
0
بیان این حقیقت که دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تبدیل به یک نام توخالی شده، توسط استاد محترم جناب آقای دکتر نوری، یک واقعیتی است که بیان آن جرات میخواست. چنین واکنشی از علمای محترم دانشگاه تهران غیر عادی نیست! بنده تصور میکنم که به جای اینکه از بیان یک چنین حقیقتی آزرده خاطر و ناراحت بشیم، بهتره که دلائل چنین پدیده ای رو ریشه یابی کرده و با برنامه ریزی های منظم و دقیق و استفاده از نیروهای زبده و کارآمد، این مشکل رو حل کنیم. متاسفانه وقتی کار به اینجا کشیده میشه، همه خوب بلدن که مقصر پیدا کنن. الان دهه هاست که ما ایرانیها در همه زمینه ها فقط داریم دنبال مقصر می گردیم. به عبارت دیگه، داریم دور خودمون میگردیم و داخل یک دور باطل گیر افتادیم.
شکیبا
|
-
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
0
ما دوران تحصیل را در دانشگاه تهران سپری کردیم و با اساتید چند دانشگاه غیر تهرانی آشنایی داریم.
اساتید تهران چون خود را در جایگاه بالایی از علم جهانی می بینند دوست ندارند برای یک مشت رقیب آینده حرف و تدریس اضافی داشته باشند هرچه باشد بازار کار اساتید در مزارع اطراف تهران داغ می شود و گاهی دیده ام برای یک کارگر افغانی نظافت گاوها بیشتر از کلاس درس ما تدریس دارند .
اما اساتید خارج از تهران هم کار شاقی نمی کنند آنها باید به جامعه بفهمانند که کم از تهران ندارند پس برای شاگردان سنگ تمام میگذارند
هرکس به فکر خویشه

کوسه به فکر ریشه
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
1
دانشجوی دانشگاه تهران هنوز بلد نیست غبطه رو درست بنویسه، مینویسه قبطه!!، عجب دانشجویان پرمعلوماتی!!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
0
به نظر همه صاحب نظران منصف بهترین فارغ التحصیلان دامپزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص واحد شهرکرد هستند و اگر کسی شک کند احتمالا منصف نیست . از ما گفتن بود ، خود دانید
تائب زاده
|
-
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
1
درست است که فارغ التحصیلان دانشگاه تهران به خود می بالند اما به عمل کار براید به سخندانی نیست!!
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
0
با سلام
اقدام حکیم مهر در برجسته کردن کامنت آقای دکتر نیاسری اقدامی غیراخلاقی و تحریک آمیز محسوب می شود. مگر آنکه ایشان راسا طی نامه ای درخواست چاپ مطلبشان را داده باشند. واقعیت این است که هیات حاکمه کنونی بر نظام آموزشی دامپزشکی در وزارت علوم از توان لازم برای اصلاح فرایندهای آموزشی برخوردار نیستند (در حقیقت ..........) ودلیل اصلی مشکلات حوزه آموزش را باید در این جماعتِ عموما قدرت پرست جستجو کرد. اختلاف نظر بین برجستگان دامپزشکی منجمله دکتر نیاسری و دکتر نوری امری طبیعی و خوب محسوب می شود. اما برجسته سازی آن توسط شما خدمت به ......... قلمداد می شود. یک دامپزشک
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
0
عزیزم دانشجویان دانشگاه تهران ...... زیاد به .....
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
1
با تشکر از همکار عزیزم آقای دکتر نیاسری که خود میدانند از ارادتمندان ایشان هستم.شاید این آخرین پاسخی باشد که بنده به اظهار نظری میدهم چرا که بسیار از جنجالهای اینگونه بدورم.نکته ای را ایشان مطرح نموده اند مبنی بر اینکه عدم استخدام و یا مشکلاتی را که وزارت علوم در دوران تحصیلات تکمیلی بنده برای من ایجادکرده دخیل در شکل مصاحبه بوده است.اصلا اینطور نیست دوست عزیز من سال 48 وارد دانشکده شدم و از ترم دوم همان سال کلاس شروع به اعتراض به ارائه برخی از دروس نمود بطوریکه در سال 53 به اعتراض به دفتر رئیس دانشگاه که در آن وقت آقای دکتر نهاوندی بود رفتیم وحین بحث در مورد وضع نا مطلوب آموزش یکی از همکلاسها بنام آقای دکتر ..... با ایشان درگیری لفظی نمودند و همه ما را از اطا ق بیرون کردند.پس این یک مسئله شخصی نیست بلکه بسیار مزمن هست.البته من اکنو ن از وضع دانشگاه تهران هیچ اطلاعی ندارم وآنچه که اظهار کردم به آن زمان بر میگردد.اگر از مصاحبه اینطور برداشت شده است که من قصد توهین به اساتید خود را داشته ام عاجزانه معذرت میخواهم من هر کدام از این عزیزان نظیر آقای دکتر حکمتی دکتر زهری دکتر حسینیون و ....را درهر کجا ببینم با تمام وجود برای چند بار دست آنها را میبوسم.دوست عزیز من فقط نظر شخصی خودم را در ارتباط با غیر استاندارد بودن آموزش دامپزشکی بیان کردم و هنوز هم عقیده دارم با آموزش کنونی نمیتوان مملکت را به استقلال غذائی رسانید.آقای دکتر هنوز بیشتر دانشکدهای ما برخی از دپارتمانهای مهم نظیر سم شناسی را ندارند.باز حرف خودم را تکرار میکنم تا به ضعف خود اذعان نکنیم در جا میزنیم. با تشکر محمد نوری
ش
|
-
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
0
بسیار جواب منطقی و قابل قبولی از سوی استاد پروفسور نوری داده شد. در اینجا از ایشان تشکر می کنم. دکتر محمدی
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
دانشجوی محترم دانشگاه تهران لطفا در خصوص سابقه ی دانشجویان دوره ی دکتری تخصصی پرس و جو نمایید متوجه می شوید چند نفر از دانشگاه گرمسار هستند
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
عزیز گرمساری من که گفتم شما خوبید ما بدیم. پرس و جو چرا؟ من برای اثبات حرفم به پرس و جو نیاز ندارم چون همگان دانند! خیلی جرات می خواهد *دانشگاه آزاد* در برابر *دانشگاه تهران* قد علم کردن. جسارت شما قابل تحسینه.
دامپزشک
|
-
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
1
1
امروز اگر منصفانه به بازار کار و شاغلین عرصه دامپزشکی توجه کنیم به راحتی می بینیم که اکثر و نه همه فارغ التحصیلان دانشگاه تهران اعم از خانم ها و آقایان بیشتر در شرکت های دارویی ،صنایع غذایی ، داروخانه ها ، پت شاپ ها و ادارات دولتی مشغول هستند و فارم های دام و طیور و عرصه بالینی در انحصار فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد است، از مسوول محترم سایت حکیم مهر تقاضا دارم تا پذیرفته شدگان دوره تخصصی چند سال اخیر دانشگاه های دولتی و آزاد را بررسی ، مقایسه واعلام نمایند تا دوستان به توانایی ها و سطح بالای علمی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد گرمسار بیشتر یقین پیدا کنند .
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
0
1
من از خوانندگان نظر پایینی خواهش می کنم برای موفقیت بیشتر دوستان دانشگاه آزادیمون از ته دل آرزو کنن.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
0
2
واقعا نگاه شما منصفانه س. یه وقت تعارف نفرماییدا. بچه های شما اینقدر قوی هستند میشه همون دانشگاه خودتون درس بخونن؟ چرا میان دانشگاه ما امتحان میدن؟
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
2
من به نوبه خودم از این اندیشمند گرمساری خواهش می کنم چون دانشجو هاتون اینقدر قوی و با سوادن به دانشگاه تهران که مهد بی سوادها هستش تشریف نیارن و جهت تخصص در دانشگاه ما امتحان ندن چون تقابل باسوادان دانشگاه آزادی و بی سوادان دانشگاه تهرانی (یا به قول شما پت شاپی ها و دکترهای فارم) اصلا جالب به نظر نمیاد. همون دانشگاه قوی خودتون ادامه تحصیل بدین لطفا.
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
1
0
آفتاب آمد دلیل آفتاب! دوست عزیز دانشگاه تهرانی، شما خودتان معترف به حضور قوی دانشجویان گرمسار در دوره های تخصصی دانشگاه تهران هستید و حتما اطلاع دارید پذیرش در دوره تخصصی دانشگاه های دیگر و پیروز شدن بر دانشجویان آن دانشگاه و مجاب کردن اساتید دانشگاه محل پذیرش به قبول کردن دانشجوی دانشگاهی غیر از دانشگاه خود چقدر سخت است و دانش آموختگان توانمند دانشگاه گرمسار نه تنها این مهم را بسیار آسان کرده اند بلکه اگر سالی چند تن از این دانش آموختگان در زمره قبولی های دوره تخصص نباشند موجب تعجب خواهد بود .
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
آره. امسال یه گرمساری کم شد همه دانشگاه تهران دست به دهان بودند. شما راست می گویید. خودم شاهد بودم.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
0
تفاوت عمده دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد و دانشگاه های دولتی و به ویژه دانشگاه تهران در این است که دانشجویان دانشگاه آزاد به میل و علاقه خود دامپزشکی را انتخاب کرده اند و اغلب دانشجویان دانشگاه تهران پس از عدم قبولی در رشته های گروه پزشکی و به ناچار دامپزشکی را انتخاب می کنند و دقیقا از همین نقطه تفاوتها در هنگام فارغ التحصیلی کلید می خورد.
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
0
تفاوت یه دانشگاه آزادی و یک دانشگاه تهرانی که نه، یک دانشگاه دولتیی، انقدر زیاده که من میسپرم به خوانندگان. بیان کردنش کلاس مارو میاره پایین.
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
0
دانشجوی عزیزی که از گرمسار نظراتشو بیان کردن تقریبا حق باهاشه اما 2 تا نکته باید اینجا ذکر بشه:1: اصولا در 3 4 سال اخیر از گرمسار قبولی در تخصص در دانشگاه تهران داریم اما نکته مهم اینه که اکثرا در دو رشته بیماری های داخلی دام بزرگ و بیماری های طیور که اون هم به دلیل حضور 2 استاد دانشگاه تهران و کسایی که در واقع از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شدن، دکتر لطف‎الله زاده و دکتر صدرزاده، بوده. در واقع دانشگاه تهرانی ها خودشون عامل بودن نکته 2: در چند سال اخیر اکثریت کلاس های دانشگاه تهران مملو از دانشجو دختر بوده و اکثرا هم کسایی بودن که در بخش بالینی علاقه ای به ادامه تحصیل نداشتند و تعداد پسر 4 یا 5 تا. اما بر عکس در گرمسار این قضیه فرق می کرد. این داستان تا ورودی 87 هر سال تکرار می شد و شانس قبولی دانشگاه آزادی ها بسیار افزایش پیدا کرده بود. اما بعید می دونم از سال بعد کسی از دانشگاه دیگه ای اونم آزاااد اینقد جسارت به خرج بده بیاد اینجا کامنت بذاره حالا چه برسه به این که بیاد مقایسه هم بکنه! در مورد کار هم سری اگه به فارم ها و کلینیک های تهران و استان های دیگه بزنید متوجه اشتباهتون می شید!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
0
دوست عزیز اولا دکتر صدرزاده استاد تمام وقت گرمسار هستند و دکتر لطف الله زاده قبل از استخدام دانشگاه تهران قریب به ده سال مدیرگروه و عضوهیأت علمی دانشگاه گرمسار بودند و در واقع هدیه یک دانشگاه آزاد به یک دانشگاه دولتی برای جبران ضعف آموزشی داخلی دام بزرگ دانشگاه تهران بعد از بازنشستگی دکتر نادعلیان و دکتر بازرگانی هستند،دوما در زمینه طیور و داخلی دام بزرگ اساتید دیگری در گرمسار هستند مثل دکتر گرجی دوز که در زمینه کاری خود از بهترین ها در ایران هستند ، سوم اینکه لازم است به اطلاع برسانم دو دانش آموخته گرمسار امسال حائز رتبه اول در طیور و داخلی امتحان تخصص شده اند و قریب به بیست نفر در رشته های گوناگون رتبه زیر ده کسب کرده اند و رابعا این که خودتان را گول نزنید ضعف دانشگاه تهران در علوم بالینی ربطی به جنسیت دانشجویان!!!! ندارد.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
1
0
شما هر چی باشین اسم دانشگاه آزاد رو پیشونیتون متاسفانه نوشته شده.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
0
در فضای کار تنها چیزی که برای ارباب رجوع که در حرفه ما پرورش دهندگان و نگهداری کنندگان انواع دام و طیور هستند اهمیت ندارد محل اخذ مدرک است،برای آنها مهارت و توانایی ما مهم است و در خیلی از جاها دامپزشکان تجربی تنها به واسطه همین توانایی های عملی از بعضی دامپزشکان نیز مقبولترند. دوستانی که دلشان را به حرف هایی از این قبیل که ما دولتی هستیم و شما آزاد ،پس ما برتریم!خوش می کنند، به قول آن دوست عزیز در فضای کار جایی بهتر از پت شاپ ها یا مسوول فنی صوری بودن پیدا نمی کنند.افتخار نام دانشگاه فقط به درد مدرک روی دیوار می خورد و در فضای واقعی و در برخورد با یک دام بیمار تنها یک لطیفه است.
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
0
اینایی که گفتی جواب من نبودااا، عزیزم میگم اینا دانشگاه تهرانین خودشون و ضمنا در رشته هایی که پسرا شرکت کردن والا قبولی همه از دانشگاه تهران بوده،یه سری بزن ببین دانشگاه ما چه خبره، ورود برای عموم آزاد است! رتبه زیر 10 ملاک نیست پسرم قبولی ملاکه، اگه خوب قکر کنی میبینی به جنسیت ربط داشته، بین ورودی 84 تا 86 فرصت خوبی واسه آزادی ها ایجاد شد،در رشته های دیگه هم خبری از گرمسار والا نیست،جراحی، دام کوچک، کلینیکال پاتولوژی، مامایی و ...! دلیلشم همون 2 تا استاده! بابا دانشگاه تهران پرچمه چرا خودتونو گول می زنید!
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
0
بابا جان حالا حرص نخور. یه کم به خودت زحمت بدی می تونی مثه ماها یه دانشگاه خوب درس بخونی. می دونی امثال ماها چیکار می کنن؟ ما می شینیم خونمون به قول تو، مدرکمونو می زنیم رو دیوار خونه حالشو می بریم امثال شما آزادیارو استخدام می کنیم بیاین کلینیکمون کار کنین، برخورد با دامش با تو. یه درصدیم بهتون میدیم. نگران نباش. الآن ما لطیفه ایم شما مستخدم ما! حالا برو درستو بخون عزیزم. قبلشم یه لیوان آب بخور حس می کنم داری از حرص جوش میاری.
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
0
بابا ..... اسمش روشه. با اینا چرا هم صحبت می شین؟- دامپزشک

ببخشید دوست من، مدرک ما اگه به درد رو دیوار می خوره، مدرک شما ..... نمی خوره. یه کم جنبه داشته باشین دو تا رتبه آوردین فک کردین آپولو هوا کردین؟ ما استادامون چند وقت پیش فرستادانتون فضا!- دانشجوی دولتی

یه روز .......اینجوری شد که می بینین. .......- دانشجوی تهران

از حکیم مهر خواهش می کنم دوستان آزادی رو ......
شاید یک دوست
|
-
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
0
عیب تو گر آینه بنمود راست ، خود شکن آینه شکستن خطاست. دوستان پرافتخار!!دانشگاه تهرانی لااقل حال که عرصه علم را واگذار کرده اید عرصه اخلاق را نبازید که ادیتور سایت مجبور شود به جای گوهرفشانی هایتان نقطه چین بگذارد.این همه پول نفت که صرف تربیت چنین مفاخر ادبی می شود را به هدر ندهید لطفا.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
0
0
آره. این دوستمون راست میگن دانشگاه آزاد مهد ادب و فرهنگه. ..........- دانشجوی سابق دانشگاه تهران
دانشجوی دانشگاه تهران
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
0
0
به جای نقطه چین ها دوست عزیز کلمه *....* رو بگذارید جملات کامل می شود. پر کردن این جمله از سوالات تخصص آسانتر نبود؟ لابد شما همان رتبه 1 هستید!!!!! اگر به کار بردن چنین کلمه ای بی ادبی محسوب می شود شما زیر سوال رفته اید و گوهرفشانی نموده اید، نه پول نفتی که صرف تربیت استعدادها و افراد نخبه مملکت عزیزمان می شود. .......و خدا می داند ورود دانشمندان آزادی در بازار کار چه ضرری به اقتصاد کشور وارد کرده است. خدا می داند چه قدر پول بیت المال صرف ساخت دانشکده های آزاد شده است که خروجی آن .....! تورو خدا از مقالات و پژوهش هم حرف نزنید که شاهکارهای شما در مجلات پاکستانی هر روز در اینترنت پخش می شود! از دانشجویان خودتان هم بگویید که دانشگاه ...... امثال شما را باید به خدا واگذار کرد. از حکیم مهر می خواهم این نظر را کامل بگذارد تا سو تفاهم برای این شاید دوست عزیزمون رفع شود. در آخذ هم باید بگویم اگر حکیم مهر هم این کلمه را حذف کرد فقط به خاطر روح لطیف شما دوست عزیز است که ادعای علامگی و فرهنگ و ادب می فرمایید.
حکیم مهر
|
-
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
1
0
بسمه تعالی. با سلام و تشکر از بینندگان محترم. دانشگاه تهران و دانشگاههای دولتی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی هر دو منشاء خدمات و برکات و هر دو هم دارای نقاط ضعفی هستند که بصورت کارشناسانه قابل نقد است. لطفاً از مجادله بی حاصل که دور از شأن دانشگاهیان و سبب تکدر بینندگان ارجمند و فهیم حکیم مهر می گردد جداً پرهیز فرموده و با درج نظرات کارشناسانه در دایره انصاف و عدم توهین به یکدیگر به اصل موضوع بپردازید. با تشکر از توجه شما
دانشجوی دولتی
|
-
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
0
دانشگاه آزاد هر ساله .... در ایران در حال ....است. شاید یکی از دلایل مهم عدم هماهنگی در بازار کار را این دانشگاه باید دانست. دانشجویان دانشگاه های دولتی که با هزاران زحمت و تلاش و پشتکار وارد دانشگاه می شوند متاسفانه وقتی با چنین حجم عظیمی از فارغ التحصیلان آزادی که ..... وارد دانشگاه شده اند روبرو می شوند باید بترسند. فکر نمی کنم منکر این بتوان شد چون رتبه های دانشجویان آزادی را به شخصه دیده ام که ..... متاسفانه داد و فریادهای ما هم به جایی نمی رسد و آقایان تنها به فکر پولند و پول! دوست عزیزمان که از درآمد نفتی و بیهوده صرف کردن آن برای دانشجویان دولتی حرف می زند خودش حساب کند تا الآن قدر پول شهریه آزاد داده است. چقدر از این پول صرف علم شده. آیا پولی که شما خرج کرده اید تنها بازده اش 2 یا 3 قبولی تخصص است فقط؟ باید گفت بازده یک دانشکده را تنها از روی قبولی تخصص نمی سنجند. معیارهای خاص خود را دارد که از حوصله خارج است. امیدوارم روزی به خودمان آییم و وقتی خودمان در دانشگاهی نوپا و سطح پایین درس می خوانیم به خودمان اجازه ندهیم که اولین دانشکده دامپزشکی کشور را که سنبل اعظمترین بخش کشفیات و تحقیقات دامپزشکی را زیر سوال ببریم. امید است چنین دید حرفه ای در دامپزشکان و دانشجویان عزیز به وجود آید. پاسخ حرف بیهوده را باید شنید. مطمئنم برخورد دانشجویان تهران هم بی دلیل نیست. اینها بچه هایی هستند که با هزاران زحمت در این دانشگاه قبول شده اند و به احدی اجازه نمی دهند که با حرف های نسنجیده دانشگاه مادر را زیر سوال ببرند. اگر دانشگاهی همچون شیراز چنین ادعایی می کرد باز جای بررسی داشت اما دانشگاهی که شما در آن درس می خوانید با عرض شرمندگی واقعا حرفی برای گفتن ندارد. نه تنها در بازار کار بلکه در صحنه های علمی، پژوهشی، آکادمیک و ... . امیدواریم که به جایی برسید تا با شما رقابت کنیم و این افتخاری است برای ما. اما باید گفت که راه درازی در پیش دارید. من از همگی دوستان عزیز دولتی خواهش دارم که این بحث را کنار بگذارند. واقعیت هم این است که دانشجویانی همچون شما هر روزه به ما مراجعه می کنند و ما متاسفانه آن ها را راهنمایی می کنیم. شما به ما نشان دادید که نباید چنین کاری کرد و نمودی از دانشگاه خودتان برای ما بودید. دانشجویان قبولیتان را هم در دانشگاه می بینیم. آن ها در حال حاضر رزیدنت های دانشگاه ما هستند و متاسفانه سطح علمی شان واقعا پایین است. ........! امیدواریم خدا رهنمودتان باشد و راه موفقیت را به روی شما باز کند.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
0
آموزش در علم دامپزشکی مانند پزشکی به شکل case study است و هر دانشکده ای که نتواند این شرایط را برای دانشجویان فراهم کند نمی تواند یک مرکز آموزش دامپزشکان موفق باشد.البته منزلت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نه به واسطه شرایط امروز که به دلیل سوابق درخشان و اساتید گرانقدری است که در این دانشکده فعالیت داشته اند .دقیقا شرایط مشابه دانشگاه تهران را امروز بعضی از دانشگاه های دیگر دولتی و واحدهای دانشگاه آزاد هم دارند و متأسفانه در بازار کاری که صرفا مبتنی بر مهارت های بالینی است اکثر دانش آموختگان این چند دانشکده حرفی برای گفتن ندارند.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
0
حالا که فعلا با سواد ترین دامپزشکان و بیشترین آمار قبولی در رشته های تخصصی و موفق ترین افراد در زمینه ی حرفه ی دامپزشکی و بازار کار از بچه های دانشگاه آزاد هستند.
دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
0
دوستان عزیز این بحثها چیزی رو عوض نمیکنه. دانشجو چه از دولتی و چه از آزاد باید برای یک هدف که ارتقای دانش دامپزشکیه تلاش کنه.چرا بیخودی سر هیچ و پوچ بحث میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
چون شما اشتباهی وارد حرفه ما شدید جای دانشگاهتون در علم ما باید یه شیفت دلیت بخوره
دانشجوی دامپزشکی
|
-
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
0
من و خیلی های دیگه با نظر دکتر نوری موافق هستیم.
آموزش دامپزشکی از اساس مشکل داره
اللهیار
|
-
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
0
0
تمامی کامنت ها رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که ما بیشتر توی سر همدیگه می زنیم تا به مشکلات رسیدگی کنیم. فلانی در دانشگاه X یا فلانی فارغ از دانشگاه Y هست چه فایده داره؟ من دانشجوی گرمسار هستم و امسال فارغ می شم. اما می بینم خیلی از بچه ها هنوز درگیر مسائل جزئی اند. به خدا اگر کسی اینها رو بخونه، پیش خودش چی می گه؟ حداقل می گن: اینها دکترهای ما هستند؟ اینها اندازه ی ارزنی برای هم ارزش قائل نیستند. از قبل انقلاب تا حدود 5 سال پیش، دامپزشکی صورتشو با سیلی سرخ نگه داشته که ما بیایم و بگیم فلانی از فلان دانشگاهه؟ نه، این مشکلات بیان می شن که اصلاح بشن، نه اینکه اختلاف بیندازند. یکمی فکر کنید.
با تشکر
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
0
0
لطفا این خبر را پوشش بدهید
خش خبري ساعت 21 شبكه اول سه شنبه 31 ارديبهشت 92 خبري را به نقل از معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي مبني بر پيوستن دو دانشگاه ايراني به جمع صد دانشگاه برتر جهان پخش كرد.
در اين خبر كه عصر روز سه شنبه بر روي خروجي پايگاه اطلاع رساني وزارت بهداشت و پس از آن روي خروجي پايگاه اطلاع رساني واحد مركزي خبر قرار گرفت و بخش خبري ساعت 21 شبكه اول آنرا پخش كرد دكتر قانعي با بيان اينكه براساس گزارش منتشرشده موسسه علم سنجي SCIMAGO دو دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران وارد جدول صد دانشگاه برتر جهان شده اند افزوده است: براساس رده بندي اعلام شده، دانشگاه تهران با رتبه 91 در گرايش علمي دامپزشكي و همچنين دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني تهران با رتبه 100 در گرايش علمي فارماكولوژي، سم شناسي و علوم دارويي در جمع يكصد دانشگاه برتر دنيا قرار گرفته اند.
معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در ادامه گفته هم اكنون براساس اعلام پايگاه اطلاعات علمي SCOPUS، ايران در مجموعه همه گرايش هاي علوم در جايگاه 16 جهان و رتبه نخست منطقه خاورميانه و در علوم پزشكي و سلامت در رتبه دوم منطقه خاورميانه قرار دارد.
وي اضافه كرد: در صورت حفظ روند كنوني و براساس بررسي برونداد علمي كشور هاي مختلف جهان تا سال 2018، كشورمان در جايگاه چهارم علمي جهان و در علوم پزشكي و سلامت در رتبه نخست منطقه خاورميانه خواهد ايستاد.
Fariborz
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
0
من با نظر دکتر نوری موافق هستم.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
آقای دکتر نوری درست فرمودند، به نظر من هم دامپزشکی کلا ضعیفه.....
سیدسروش
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
0
من دیدم خیلی از عزیزان از این رشته نالیدن و گفته دکتر نوری تایید کردند اول که اونا که از این رشته می نالن این بگم عزیزم زمانی که تو درس می خوندی پزشکی بیاری و دارو و دندان اما نتونستی و از سر هیچی ندونستن و هیچ از حیوون نمی دونستی از گربه در خونتون می ترسیدی فقط چون تنها دکتر حرفه مونده بود زدی از شانس قبول شدی بعد گفتی من دکتر دکتر می کردی و رفتی تو این رشته معلوم ک عزیزم الان واکسن بلد نیستی بزنی بلکه بلد نیستی عزیزم ااما از نظر اقا دکتر نوری در مورد این موضوع می خواسته حرف بزنه به احتمال زیاد بوده عزیزان اگر علاقه ندارید و دانشجو هستید برید انصراف بدید چون به جایی نمی رسید موفق و سر بلند باشید
مسول فني سابق، عضو انجمن دامپزشكان كانادا و امريكا
|
-
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
ارزش استاد دكتر نوري را وقتي ميشود درك كرد كه با كمك تدريس ايشان بتوانيد ازمون تءوري و عملي امريكا را قبول شويد و ممتحن امريكايي شما افتخار كند كه افتخار اشنايي با دكتر نوري را دارد ، رسيدن به درجات علمي بالا ناشئ از تلاش فردي ايشان است، وقتي دانشگاههاي ما أصول پايه را درست اموزش نمي دهند ، فرقي نمي كند فارغ التحصيل كجا باشي فقط كافيست حقيقت بين باشي و در عرصه بين المللي عملكرد افراد را ببينيد، فارغ التحصيلي از فلان دانشگاه دولتي يا ازاد به افراد اعتبار نمي دهد، عملكردشان است كه اعتبار افرين است.
مصطفی عبداللهی
|
United States of America
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
بسمه تعالی
امروزه بر هیچ دانشجویی در رشته دامپزشکی ضعف موجود در سیستم آموزشی این رشته در کشور پوشیده نیست و می توان به جای سرکوب کردن نظرات صاحب منصبان، از پیام های این بزرگان برای رفع و اصلاح کاستی های سیستم موجود بهره جست. مطمین باشید جناب دکتر نوری در مقامی هستند که عاری از نیاز و تفکر در باب تضییع دیگران می باشند و این سخنان از جانب ایشان از دلسوزی آنان در مورد این آب و خاک منشا گرفته همان طوری که در سال های گذشته به خاطر این کشور از خیلی امکانات دست شستند و زندگانی خود رو صرف آموزش بیشتر و بهتر جوانان این خاک نمودند.
دانشجوی دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
1
با عرض سلام بنده به عنوان دانشجوی دانشگاه تهران با اینکه دکتر نوری را نشناخته بودم تا به حال ولی با نظر ایشان صد درصد موافقم
مشکل اینجاست که دکتر نیاسری استاد مهربانم ؛ دانشکده کیس نداره هیچکسی هم دل نمیسوزونه ما رو ببره دامداری و دانش بی عمل شبیه زنبور بی عسله
فقط سالی معلوم نیست چقدر علاوه بر بودجه و فلان و بهمان پول از دانشجوهای شبانه میگیرند آقایان ولی وقتی بحث یک اردوی علمی بر فرض بازدید از گاوداری به میان میاد همه شون زبان در دهان بسته اند.

حیف از آن عمر که در پای تو سر کردم دانشگاه تهران
نظر شما
ادامه