کد خبر: ۱۲۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در همایش روز جهانی بهداشت از عملکرد دکتر مجید مختاری مدیر کل دامپزشکی استان مازندران در عرصه بهداشت و سلامت بعنوان حامیان حوزه سلامت با اهدای لوح سپاسی قدردانی گردید .

در این همایش که دکتر ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، دکتر ناصحی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و تنی چند از دیگر مسئولین استانی حضور داشتند از تلاش مضاعف و مساعی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران بعنوان یکی از حامیان حوزه سلامت نامبرده و موفقیت حاصله در نظام سلامت استان را مرهون همکاری صمیمانه اداره کل دامپزشکی استان با دانشگاه علوم پزشکی استان دانسته اند . دکتر ناصحی در بخشی از این تقدیر نامه آورده :

جناب آقای دکتر مختاری

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران

موفقیت حاصله در نظام سلامت مرهون تلاش مساعی و تلاش مضاعفی است که با همکاری صمیمانه انسان های سلامت محور و سلامت اندیش ، ارتقاء کمی و کیفی شاخص های تندرستی را به ارمغان آورده است . بی شک انتخاب حامیان حوزه سلامت ارج نهادن به خدمات ارزنده این تلاشگران متعهد و کارآمد ، تقویت وجدان کاری ، انضباط اجتماعی و ارتقاء بهره وری می باشد . ضمن تبریک به جنابعالی بعنوان حامی سلامت این لوح به حضورتان تقدیم میگردد امید است با استعانت از درگاه حضرت حق و استفاده از تجربیات و توانائیهای خویش در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم جامعه بیش از پیش موفق و موید باشید .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
0
مدیر کل سابق گیلان متاسفانه به جای ایجاد ارتباط بیشتر با مرکز بهداشت استان همیشه با مرکز تضاد داشتند و شاید در عرصه سلامت همیشه جای دامپزشکی خالی بوده است امیدواریم تا با تعامل هرچه بیشتر شاهد جامعه ای سالم داشته باشیم
نظر شما
ادامه