کد خبر: ۱۳۱۴۵
حکیم مهر - هفدهمین همایش مسئولین حراست منطقه یک کشور با حضور مدیر کل دامپزشکی استان تهران در اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

DSC_0002.1.1.1.1.1

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، دراین گردهمایی که با محور ارتقا سطح کیفی عملکرد حراست استان ها و بیان چالش ها در محیط خدمت، هشتم خردادماه برگزار شد، دکتر محمد رضا حزبئی مدیر کل دامپزشکی استان تهران با اشاره به گستره  وظایف و مسئولیت ها در بخش دامپزشکی کشور گفت :حساسیت و اهمیت بحث امنیت غذایی در هر کشوری مستقیما در سلامت و بهداشت افراد جامعه نقش تعیین کننده ای دارد.

وی با اشاره به نقش اساسی مدیران مجموعه حراست در این راستا از آنان به عنوان سربازان گم نام عرصه بهداشت یاد کرد.

این جلسه با ارائه گزارش عملکرد مجموعه حراست در سال 1391 توسط رحیمی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان تهران ادامه یافت.

رحیمی در این گزارش ضمن خیر مقدم به حاضران با اشاره به عملیات معدوم سازی به میزان بالغ بر 500 تن در سال گذشته، بیشتر مواد معدوم شده را مواد پروتئینی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف عنوان کرد.

وی همچنین در خصوص میزان واردات و صادرات در استان تهران  گفت این استان از نظر صادرات بسیاری از فرآورده های دامی همچون چرم و آلایش غیر خوراکی و ... در رتبه اول کشور قرار دارد.

این جلسه با ارائه گزارش مسئولین حراست ادارات کل دامپزشکی استان ها  و بحث و تبادل نظر در خصوص دستور جلسه پایان یافت.

DSC_0015.1.2.2

DSC_0019.3.3.3

 

نظر شما
ادامه