کد خبر: ۱۳۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
جامعه دامپزشکان ایران به عنوان یکی از قدیمی‎ترین سازمانهای مردم نهاد (NGO) وظیفه دینی ، ملی و صنفی و خود می‎داند که به نمایندگی از 4000 نفر عضو ، عدم رضایت خود را از انتصاب فردی غیرتخصصی (مهندس عمران) به سمت ریاست سازمان مذکور اعلام نماید...
ivatopnewslogo

حکیم مهر -  جامعه دامپزشکان ایران در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی ضمن تأکید بر دو عنصر تعهد و تخصص برای احراز پست‌های مدیریتی از دکتر خلیلیان خواست در انتصاب مهندس علی آبادی به ریاست سازمان شیلات تجدید نظر کند.
متن کامل نامه جامعه دامپزشکان ایران که به امضای رئیس هیأت مدیره جامعه – دکتر نبی پور – رسیده و رونوشتی از آن به رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ارسال شده به این شرح است :


به نام خدا
جناب آقای دکتر خلیلیان
مقام محترم وزارت جهاد کشاورزی

با سلام
احتراماً همانگونه که مستحضر می باشید امنیت غذایی یکی از پایه های اقتدار و استقلال کشورها به ویژه جمهوری اسلامی ایران است و بدون شک شیلات ایران اعم از شیلات آب‌های داخلی یا خارجی نقش عمده‌ای در نیل به هدف خودکفایی و امنیت غذایی ایفا می‌نماید.
از سوی دیگر تأمین پروتئین دامی به خصوص از نوع پروتئین آبزیان و افزایش سرانه مصرف آن نقشی مؤثر در ارتقای سلامت هموطنان و کاهش بیماریهای واگیر و غیرواگیر ایفا می‌نماید. سازمان شیلات ایران یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی است که مدیریت آن مستلزم داشتن تخصص و تعهد توأمان می‎باشد و انتصاب افراد غیرمتخصص در این سازمان می‎تواند ضررهای جبران‌ناپذیری را به عملکرد و ساختار تخصصی آن وارد سازد.
جامعه دامپزشکان ایران به عنوان یکی از قدیمی‎ترین سازمانهای مردم نهاد (NGO) وظیفه دینی ، ملی و صنفی و خود می‎داند که به نمایندگی از 4000 نفر عضو ، عدم رضایت خود را از انتصاب فردی غیرتخصصی (مهندس عمران) به سمت ریاست سازمان مذکور اعلام نماید.
توجه آن مقام محترم را به این موضوع جلب می‌نماید که در حال حاضر ده‌ها کارشناس ، کارشناس ارشد و متخصص امور شیلات و آبزیان و با سابقه بالای 20 سال خدمت در بدنه سازمان شیلات ایران ، سازمان دامپزشکی ، مؤسسه تحقیقات شیلات ، دانشکده‎ها و پژوهشکده‌های وابسته به شیلات و دامپزشکی مشغول فعالیت می‎باشند که انتصاب فردی غیرمتخصص ، قطعاً موجب دلسردی ایشان گردیده و این موضوع را به ذهن ایشان متبادر می‎سازد که در نظام مقدس ج.ا. ایران ، صرف داشتن تعهد بدون تخصص برای مدیریت سازمان‌های تخصصی کفایت می‎نماید.
لذا از آن مقام محترم استدعا می‎شود نسبت به انتصاب ریاست محترم سازمان شیلات تجدید نظر فرمایند.
با تشکر
دکتر ناصر نبی‎پور
رئیس هیأت مدیره

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دامپزشک
|
-
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۲
0
0

متآسفانه در وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزی سابق عدم توجه به شأن علمی و صلاحیت افراد امری کم سابقه نیست. بار ها در شهرستان های به خصوص کوچک دیده شده است که حتی بک فرد با تحصیلات پایین رئیس اداره دامپزشکی شده است که در آن چند دکتر دامپزشک قرار دارند!!!
گمنام
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
سازمان شیلات ایران تکرار تجربه تلخ انتخاب مدیران غیر متخصص و تحمیلی را پیش رو دارد.
یک دامپزشک
|
-
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۶
0
0
نگذارید فعالیتهای دامپزشکی مثل فعالیتهای ورزشی دچار ناکامی شود...
نظر شما
ادامه