کد خبر: ۱۳۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - از سوی معاونت بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران عناوین نشست‌های علمی تخصصی سازمان نظام دامپزشکی در مرداد‌ماه اعلام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی،  دوره آموزشی " مدیریت، تشخیص و درمان اختلالات اندام حرکتی خلفی (دام کوچک) " با تدریس دکتر حمیدرضا فتاحیان در تاریخ بیست و سوم مرداد و دوره آموزشی "مدیریت تولید مثل در گله گاو شیری" با تدریس دکتر مجید محمد صادق در تاریخ سی ام مرداد هرکدام با ۵ امتیاز بازآموزی در محل سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در نشست‌های مذکور، فرم ثبت نام را تکمیل و به واحد آموزش سازمان نظام دامپزشکی به شماره ۰۲۱۶۶۴۱۴۱۷۱ دورنگار نمایند، اما از آنجا که ظرفیت محدود است، واحد آموزش سازمان از متقاضیان درخواست کرد، پیش از ثبت نام قطعی برای اطلاع از پذیرش با شماره تلفن‌های ۱۳۱و ۶۱۰۶۱۱۱۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

دریافت فرم ثبت نام

مشاهده تقویم آموزشی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تائب زاده
|
-
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
0
خیلی وقت است حکیم مهر از سایت نظام دامپزشکی انتقاد نمی کند..یا سایت انان به راه راست هدایت شده..یا حکیم مهر دیده است انتقاد فایده زیادی نداشته....
نظر شما
ادامه