کد خبر: ۱۳۵۹۴

حکیم مهر - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: پروژه‌های آبخیزداری، انتقال آب و پروژه‌های مربوط به دام و دامپزشکی از فعالیت‌های مطلوب بسیج سازندگی در اردوهای طرح هجرت محسوب می‌شود.
به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، محمدرضا نهاوندی‌پور در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان به کمبود اعتبار این سازمان در برگزاری برنامه‌های طرح هجرت سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با عدم تخصیص اعتبار به موقع پروژه‌های این سازمان به یک پروژه عمرانی محدود شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های 90 و 91 سازمان کشاورزی 10 درصد بخش کشاورزی را تعهد کرده است، گفت: برای سال‌جاری هنوز اعتبارات مناسبی به سازمان جهاد کشاورزی تخصیص داده نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌ها و فعالیت‌های متنوعی برای سال‌جاری شناسایی شده است، تصریح کرد: پروژه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی، احداث بندها، انتقال آب و پروژه‌های مربوط به دام و دامپزشکی از فعالیت‌های خوب بسیج سازندگی در اردوهای طرح هجرت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در یکی از سال‌های گذشته اعتبارات مناسبی برای خرید سیمان به سازمان جهاد کشاورزی اختصاص داده شد، گفت: ساخت و احداث برنامه‌ها با کمک روستاییان و مشارکت بسیج سازندگی انجام ‌شد.

نهاوندی پور ادامه داد: تامین مصالح و نظارت و طراحی در این برنامه‌ها بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری سازمان جهاد کشاورزی کارهای مناسبی در بخش کشاورزی و عملیات آبخیزداری اجرا کند، تصریح کرد: پروژه‌های انتقال آب، استخرهای ذخیره آب کشاورزی، اجرای طرح‌های بذرپاشی و سمپاشی اماکن داخلی و مبارزه با بیماری‌های دامی جزو برنامه‌های این سازمان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: امید است با تخصیص به موقع اعتبارات در بخش کشاورزی همه برنامه‌های این سازمان عملیاتی شود.

 

 

نظر شما
ادامه