کد خبر: ۱۳۷۰

حکیم مهر -  افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ورزشی نظام دامپزشکی خراسان رضوی در مجموعه ورزشی شهید بهشتی تربت معلم مشهد برگزار شد.

رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضویدر آغاز این مراسم گفت: این دوره از مسابقات با حضور 10 تیم و با حمایت مالی شرکت‌ها و صنایع مختلف مرتبط با دامپزشکی در حال انجام است.
دکتر احمد شریعتی افزود: در راستای بهره‌گیری بیشتر از توان بخش خصوصی دامپزشکی و در جهت حضور هرچه بیشتر اعضای نظام دامپزشکی استان در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، کمیته رفاهی و تربیت بدنی نظام دامپزشکی فعال شده و برگزاری این دوره از مسابقات و نیز برگزاری ورزش‌های همگانی در اوقات اعلام شده به اعضا از نخستین گام‌های این کمیته است.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی نیز در افتتاحیه این بازی‌ها، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ورزشی را ایجاد روحیه نشاط و همدلی و گسترش روحیه ورزش و جوانمردی بین کارکنان دامپزشکی دانست.
دکتر محسن دستور، با اشاره به وجود استعدادها و ظرفیت‌های گوناگون بین کارکنان مجموعه، اظهار داشت: با توجه به فراهم آوردن برخی وسایل ورزشی در مجموعه اداره کل امیدواریم تا شاهد گسترش روزافزون فعالیت های ورزشی بین کارکنان باشیم.
رئیس تربیت بدنی دامپزشکی خراسان رضوی نیز با اشاره به حضور 10 تیم از شهرستان‌های استان، اظهار داشت: این مسابقات در سال جاری، در رشته ورزشی فوتسال و به مدت چهار روز و با حضور 80 ورزشکار برگزار می‌شود.
حمید افشاریان افزود: طی برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای دهه فجر امسال مسابقات تنیس روی میز نیز برای حضور هرچه بیشتر اعضای نظام دامپزشکی در برنامه‌های ورزشی آغاز می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات زیر نظر هیئت فوتسال استان و با داوری داورانی از هیئت داوران خراسان رضوی انجام می‌شود.
پس از افتتاحیه مسابقات سه مسابقه برگزار شد و طی آن، نظام دامپزشکی استان سه بر صفر نظام دامپزشکی سبزوار را برد، مشهد «ب» با دو گل مغلوب نظام دامپزشکی تربت حیدریه شد و در دیگر بازی این روز نیز مشهد «الف» با نتیجه سه بر دو چناران را از پیش رو برداشت.

 

نظر شما
ادامه