کد خبر: ۱۳۸۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - در راستای اجرای سیاست های نظارتی - بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان تهران و در اجرای طرح  خود کنترلی بهداشتی تهیه و حمل و نقل مواد اولیه، فرآوری و نگهداری مواد خام دامی در رستوران های تهران تفاهم نامه ای بین دوطرف به امضا رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، دکتر محمدرضا حزبئی با اعلام این خبر گفت:در راستای مجموعه اقدامات نظارتی بهداشتی با هدف ارتقا سطح بهداشت ، سلامت و امنیت مواد غذایی این اداره کل با امضای تفاهم نامه ای با اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران، به افزایش سطح نظارتهای بهداشتی و افزایش ضریب سلامت و امنیت مواد غذایی با استفاده از ظرفیت های دو طرف نزدیک تر خواهیم شد.

دکتر حزبئی گفت: بر پایه این تفاهم نامه کارگروهی  متشکل از 3 نفر از اتحادیه ،مسئول ممیزی اتحادیه (دامپزشک)، 2 نفر از اداره کل(اداره بهداشت و معاون سلامت) جمعا شش نفر و دعوت از مسئولین شهرستانی حسب مورد، نسبت به تشکیل جلسه هر سه ماه یکبار اقدام نموده و به بررسی اقدامات صورت گرفته طبق مفاد تفاهم نامه می پردازند.

 

DSC_0471.1

 وی افزود: با اجرای این تفاهم نامه اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران متعهد شد با عقد قرارداد با یکی از شرکت های ممیزی مورد تایید اداره کل در اجرای سیستم HACCP و اخذ گواهینامه مربوطه از مراجع ذیصلاح در رستوران ها اقدام نمایند. همچنین این واحد ها موظف به بهبود وضعیت خود تا اخذ تاییدیه دامپزشکی در زمینه تهیه، حمل و نقل، نگهداری و فرآوری فرآورده های خام دامی در واحد خود شدند. در مقابل اداره کل نیز با تهیه و تنظیم دستورالعمل های مربوطه و ارسال به اتحادیه و همچنین بررسی نظام نامه های ارسالی از طرف اتحادیه و بررسی واحدهای نمونه معرفی شده از سوی اتحادیه در کارگروه مربوطه و کمک به اتحادیه در موارد گزارش تخلف بهداشتی جهت برخوردهای قانونی از طریق مراجع قضایی و بر اساس مقررات دامپزشکی به تعهدات مندرج در تفاهم نامه عمل نماید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
0
0
مرحبا به دکتر حزبئی که در این آشفته بازاری که هر کس بدنبال منافع فردی و گروهی خودش است بدون توجه به وضعیت نابسامان امروز ،طرحهای پایه ای و اصولی که برگرفته از فکر و اندیشه باز ایشان است پیاده میکند و یکی پس از دیگری آنها را اجرایی میکند.ایکاش همه مدیران سازمان لااقل از شیوه مدیریتی و شجاعت و درایت دکتر حزبئی درس میگرفتند.خدا قوت دکتر
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
0
0
ظاهرا فقط تتها یک شرکت است که در امر ممیزی فعالیت می کند. ضمنا فقط به تعهدات اتحادیه و صنف رستوران داران اشاره گردیده و به تعهدات اداره کل اشاره نگردیده. بنابرین بهتر است قبل از هرگونه احساسی شدن و احسنت و مرحبا گفتن و یا بالعکس تکفیر کردن اظلاع کامل از مندرجات تفاهم نامه حاصل شود بعد اظهار نظر نمائیم
نظر شما
ادامه