کد خبر: ۱۷۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبرگزاری فارس: خراسان رضوی الگوی توسعه بخش دام و طیور در کشور است

محمدرضا صفری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دام و طیور مشهد مقدس که در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در جوار حرم مطهر رضوی از توانمندی‌های صنعت بزرگ دام و طیور و همچنین خدمات گسترده ارائه شده در بخش کشاورزی بازدید داشتم.

وی افزود: از صبح امروز چندین بازدید از فعالیت‌های حوزه دامپزشکی در سطح استان خراسان رضوی انجام گرفت که نشان‌دهنده توسعه بسیار خوب در بخش دام و طیور با همکاری مجموعه‌های کشاورزی و تولیدکنندگان این حوزه است که نویدبخش آینده روشن بخش دام و طیور کشور است.

صفری با بیان اینکه خراسان رضوی همیشه یک قطب دام و طیور در کشور بوده است، تأکید کرد: این استان امروز می‌تواند حلقه‌های مکمل در صنعت دام و طیور کشور باشد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر که در حال ساماندهی و تنظیم سندهای راهبردی در بخش اقتصاد هستیم باید به این موضوع که استان خراسان رضوی می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر استان‌های کشور در بخش توسعه دام و طیور باشد را مورد توجه قرار داد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ایران در پایان خاطرنشان کرد: اگر یک رسالت در انتهای خدمات که ارائه شده است پیدا نکرده باشیم قطعاً دچار نقص بوده‌ایم چراکه باید ببینیم خدماتی که در این حوزه ارائه می‌شود به چه میزان در رفاه تولیدکننده‌ها و تضمین سلامت مصرف‌کننده مؤثر بوده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
0
با سلام
آقی دکتر شما پس از کلی جنجال شده اید رییس سازمان نظام لطفا حرفهایتان را سنجیده بزنید شما از کدام استان اطاع دارید که می گید خراسان رضوی اگوی توسعه است.
لطفا سری به نظام خودتان بزنید بعد به نظام استانها که با همان یک قران دوزار حق عضویت بچه های دامپزشکی دارند چکار می کنند وای به حال وقتی که صدور پروانه و ... بیاد دستشون از حاا میخ مبارزه با فساد و سفت بکوب عزیز.
خدا کمکت کنه-
نظر شما
ادامه